Merci og mange tak, så lykkedes det at få den igang igen.
Den skulle lige stå i PRI position en 15 min tid, men så kom den også, godt
nok med lidt modvilje, men nu spiller det igen.
Mange tak herfra ;)
--
Med venlig hilsen
Martin G. Farsø
Suzuki GSX-R 250
Jinlun Marauder 150-5
"Allan Bojesen" <allan@nospamdkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen
news:460d6dcb$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Martin G. Farsø" <martin@farsoenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:460d5f2b$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> håber der er lidt hjælp at hente her, da jeg har haft adskilt,
> kontrolleret
>> og renset karburatorerne, samlet maskinen igen komplet.
>> Problemet er at den nu ikke vil starte igen, hvad kan der være galt?
>> Skal benzinslangerne eller bare en af dem fødes med benzin eller er der
>> et
>> andet trick jeg skal være opmærksom på?
>
> På udvendig side af benzinhanen sidder en skrue (kl. 11) der skrues ud, og
> du kan nu dreje hanen op forbi, således denne står lodret. Det er
> PRI-position, hvilket betyder at benzinen kan løbe til karburatorerne uden
> om vakuunsystemet. Jeg plejer lige efterfølgende at løsne bundskruerne i
> svømmehusene, for at sikre der er kommet benzin ned. Husk lige at i
> PRI-posistion tapper du benzin helt fra bunden af tanken, hvad det kan
> medføre af snavs og vand.
>
> Fuld choker, tryk på startknappen og det kører for dig - tror jeg
> Husk
> at dreje hanen tilbage til normal og sætte skruen i igen.
>
> Mange hilsner
> Allan Bojesen
>
>