bakken billeder?
Fra : tp

Dato : 30-03-07 15:30

hejsa

er lige hjemvendt fra en overvældende tur i det københavnske. Der var DÆLME
mange i år

de aviser jeg kunne finde skrev ikke ret meget, men er der nogen der har
nogle gode links og nogle gode billeder?

Mvh TP

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-03-07 16:04

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> de aviser jeg kunne finde skrev ikke ret meget, men er der nogen der har
> nogle gode links og nogle gode billeder?

Yes, jeg skal dog lige have bearbejdet de resterende 203 ud af 303 billeder,
så kommer de op i galleriet på min hjemmeside.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk <- på den der...
www.politimotorcykler.dk <-...den her er nemlig slet ikke klar endnu.

Fra : Bongo

Dato : 30-03-07 16:59

> de aviser jeg kunne finde skrev ikke ret meget, men er der nogen der har
> nogle gode links og nogle gode billeder?

Der var et indslag fra Rådhuspladsen i aftenshowet:
http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/omaftenshowet.htm -> Seneste program ->
1.del sidst i udsendelsen.

Fra : Bongo

Dato : 28-03-07 18:10

Og på www.Politiken.dk på forsiden.

Fra : tp

Dato : 30-03-07 20:18

> Og på www.Politiken.dk på forsiden.

der ligger et 3 min klip i højre side midt nede under fotografier, men det
virker ikke for mig. har I bedre held?

Fra : Bongo

Dato : 28-03-07 21:03

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> der ligger et 3 min klip i højre side midt nede under fotografier, men det
> virker ikke for mig. har I bedre held?

Siden er forvirrende, det er ikke video! Det er et slideshow, -giv det tid
til at loade og træk så i knoppen under billederne.
Vh Bongo