Suzuki GSX750K6
Fra : B.

Dato : 30-03-07 10:46

Hej!

Synes at Suzuki GSX750K6 til 89.995, lyder til at være et godt "tilbud"?

Da cyklen jo er en ældre "model", er der så nogen som vil/kan fortælle om
fordele og ulemper ved cyklen?

Jeg er helt grøn på MC, så alle inputs er velkomne

På forhånd tak!

Mvh. Brian

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-03-07 12:55

B. wrote:
> [...]
>
> Da cyklen jo er en ældre "model", er der så nogen som vil/kan fortælle om

Den er gammel! Den er ikke særlig køn. Og jeg er helt sikker på et ny
650 Bandit med ABS, vandkøling og hele pivetøjet er et meget bedre køretøj.

Ellers er der jo også V-strom

> Jeg er helt grøn på MC, så alle inputs er velkomne

Så ville jeg prioritere ABS højt.. Det er altså betryggende at vide, man
ikke kan komme til at blokere hjulet..

--
Ole Hansen

Fra : Anders Christensen

Dato : 30-03-07 15:12

Ole Hansen skrev:

> Så ville jeg prioritere ABS højt.. Det er altså betryggende at vide, man
> ikke kan komme til at blokere hjulet..

Det er bare trist at abs ikke er afgiftsfritaget på mc som det så vidt
jeg ved er på biler. (Ret mig hvis jeg tager fejl)

ABS koster normalt omkring 3000 kroner fra fabrikken, men med afgift
omkring 10.000 for køberen.

Fra : Thomas

Dato : 30-03-07 22:44

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ved er på biler. (Ret mig hvis jeg tager fejl)
>
> ABS koster normalt omkring 3000 kroner fra fabrikken, men med afgift

ABS er afgiftsfritaget på alle køretøjer, også motorcykler. Har været
debateret her tidligere.

/Ths.

Fra : B.

Dato : 30-03-07 20:04

Hej og tak!

> Den er gammel! Den er ikke særlig køn. Og jeg er helt sikker på et ny
> 650 Bandit med ABS, vandkøling og hele pivetøjet er et meget bedre
> køretøj.

Hmm synes nu den ser OK ud, men det er jo smag og behag
Men ja den er en gammel sag, luft/olie kølet, men er det en ulempe?
Man skulle da tror det var en gennemprøvet cykel..?, men den er måske ikke
særlig god?

> Ellers er der jo også V-strom
Måske den skulle have et kig...?
Ellers er jeg helt vild med Kawazaki Z750, men er bange for at fortryde et
køb af en cykel uden minimun er ½ kåbe. Og desværre har de jo valgt at lade
Z750S udgå i 2007...

Er der andre cykler i den klasse ca. 100.000 jeg burde kaste et blik på.
Kan da lige fortælle mine data er 92Kg@191cm

Mvh. Brian

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 30-03-07 21:49

"B." <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade Z750S udgå i 2007...
>
> Er der andre cykler i den klasse ca. 100.000 jeg burde kaste et blik på.

Hej Brian
Når _du_ er oppe i den størrelse, bør du kigge på "suki" SV 1000 N.
Den kan fås for kr.109.995,-. Hvis det viser sig (og det gør det jo nok),
at du mangler en kåbe, er der mange fine på markedet.
Har du lidt mere at gøre med så koster SV 1000 S årgang ´04 kr.119.995.-
Du nævner selv kawa´en til ca. samme pris.

mvh Jens
Sydals
den v2´er der altså noget træk i.