Succes-historie - 1.300 sparet !!
Fra : Carsten

Dato : 02-07-01 21:56

Det var mig, der for ca. 10 dage siden fik "tilbud" på skift af kædekit på
min F2'er. Tilbuddet lød på omkring 2.600 og det var efter både min og jeres
bedste mening alt for dyrt.
Jeg ringede så til Sydfyns MC og bestilte et stk. kædekit, hvor kæden skulle
nittes i den korrekte længde. Pris incl. moms og das ganze molevitten: kr.
1.275,-
Monteringen gik totalt smertefrit og tog omkring 3 timer. Bagsvingeren
skulle jo af/løsnes, og forreste kædehjul sad da også lettere fast. Eftersom
den gl. kæde stadig sad på, så var det bare en stor rørtang (wrappet ind i
bobble plastik) på tværs af bagsvingeren igennem baghjulet. Godt med
moment-biceps og så kom den løs med et smæld. Så hurtigt, at jeg smaskede
hovedet ned i kanten af tanken og rørstellet - av for f.... Nå men når det
går godt med MC rep., så er der ikke tid til at føle smerte. Det må komme
senere (= nu).

Nu er der kun et lille prob. med bremserne (se anden tråd) så er CBR'en vist
så god som ny.

Carsten
CBR 600 F2 '94 (ja, faktisk næsten '01