Glat sæde
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 29-03-07 12:03

Hej

Sædet på min MC er meget glat, specielt med "nylon" kørebukser.

Hvad kan man gøre for at få mere "greb" i buksebagen ?

mvh Haug

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-03-07 12:05

Johnny Haugaard wrote:
> Hej
>
> Sædet på min MC er meget glat, specielt med "nylon" kørebukser.
>
> Hvad kan man gøre for at få mere "greb" i buksebagen ?

Jeg ville nok angribe det ved at få syet noget på buksebagen (som nogen
nylonbukser har).

Ellers kan du jo få betrukket sædet med læder, med de ulemper det giver.

Jeg har fravalgt nylonbukser af samme grund.

--
vh
Torben

Fra : Bongo

Dato : 29-03-07 12:54

> Hvad kan man gøre for at få mere "greb" i buksebagen ?

Hos den lokale farvehandler/hobbyforretning kan du købe flydende latex. Dub
det på buksebagen i små dråber ligesom på undersiden af børnesokker. Så er
der vejgreb igen.

Vh Bongo

Fra : Armand

Dato : 29-03-07 15:59

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Sædet på min MC er meget glat, specielt med "nylon" kørebukser.
> Hvad kan man gøre for at få mere "greb" i buksebagen ?

Prøv at vaske sædet af for det nylon-pleje/lign. som det på et tidspunkt må
have fået! Brug Opvaskemiddel og den bløde side af en grydesvamp i
cirkelbevægelser!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 17:37

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Prøv at vaske sædet af for det nylon-pleje/lign. som det på et tidspunkt
> må have fået! Brug Opvaskemiddel og den bløde side af en grydesvamp i

Hov , hvad er den a' , ikke noget med barberskum !!

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Armand

Dato : 31-03-07 00:03

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:ace47$460d3c8d$55183f7d$1276@news.arrownet.dk...

> "Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hov , hvad er den a' , ikke noget med barberskum !!

Hov! Jeg sover jo i timen!

Smør barberskum på sædet og lad det sidde og tørre ind natten over,
hvorefter det tørres af med en fugtig klud!
Barberskum opløser snavs mm. udemærket, sæbeprodukt som det er, men det er
virkningen i at det "krible-krabler" under indtørring der er helt
forrygende

--
Armand.