tidliger jeg tror jeg smutter....
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 28-03-07 15:08

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 28-03-07 15:18

Ups beskeden kom ikke med

Ja så har jeg været derude, efter at have ventet over 2 timer i taastrup kom
jeg til
og hun gav mig chokket 26785 kr i afgift på Vifferen
jeg brokkede mig selfølgelig og hun tilkaldte en lille fix sag der så gerne
ville se MCen
jeg havde tage alt hvad jeg kunne find af info i første omgang for at
afklare at det altså var en 87'er og ikke en 88'er som der eller stod i reg
papirene og dernhæst var mit mål at modbevise at den var i middel stand og
at den ikke havde været skadet...
og det hele endte lykkeligt

på min slutseddel som hun osse så står der 13000 kr som var det jeg
betalte...
men hun valgte at skrive værdi til 12000 så afgifte blev totalt 19272 kr
var jeg lige lykkelig.....
min rapkæftethed samt charme + lidt snyde billeder fra nettet ;-/
gav mig en dagsløn på 7513 kr efter skat

hvem kan slå den så nu er det bare at fise derud imorgen og betale kr og så
på motorkontoret og hente plade

i tilfælde af at ingen siger det siger jeg det selv " WELL DONE "

mvh søren vfr750 87

Fra : Armand

Dato : 28-03-07 15:45

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> i tilfælde af at ingen siger det siger jeg det selv " WELL DONE "

Jamen jég vil da godt ytre med: Skide godt snydt, Egon!

--
Armand.

Fra : Leif

Dato : 28-03-07 15:53

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

> "Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen jég vil da godt ytre med: Skide godt snydt, Egon!
>
> --
> Armand.

Og der er vel ingen herinde, der kan finde på at sende dit indlæg til dem
"derude hvor du var".
En anden gang så vent hellere til du har "handlet"..............

/Leif

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 28-03-07 16:26

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "derude hvor du var".
> En anden gang så vent hellere til du har "handlet"..............

hej Leif

ingen problemer der...når jeg siger snydt mener jeg ikke at jeg har snydt
snydt, jeg har bare kun valgt at vise dem de billigste Viffer jeg kunne
finde på nettet jeg kunne jo have givet dem et mere bredt udvalg der er jo
osse viffer der er meget dyre men det må vel være deres opgave at vuderer
mine oplysninger..

Søren VFR

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 19:13

On Wed, 28 Mar 2007 17:25:30 +0200, Søren Jacobsen wrote:

> [...]
> osse viffer der er meget dyre men det må vel være deres opgave at vuderer

Og det gør de da også sikkert, og de kan jo også fortryde :-/ Så måske ér
det en god idé at holde lav profil, så det ikke bliver en "den må vi vist
lige se på igen".

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Bongo

Dato : 28-03-07 20:41

> [...]
> var jeg lige lykkelig.....
> min rapkæftethed samt charme + lidt snyde billeder fra nettet ;-/
> gav mig en dagsløn på 7513 kr efter skat

Hende mødte jeg på parkeringspladsen, hun lå og klappe i jorden af grin!
Noget med at hun havde vist dig nogle gamle skatteregler. :)

......Nja, spøg til side. Godt gået.

Vh Bongo

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-07 13:40

Ja WELL DONE.

Lad os få nogle flere indlæg, som hele verden kan læse, om hvordan
motorcyklister snyder myndigheder m.m., for de der toldere og andre kan jo
hverken læse eller har internet.

Poul B-H

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 29-03-07 14:21

"Poul B-H" <svar_i_gruppen> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lad os få nogle flere indlæg, som hele verden kan læse, om hvordan
> motorcyklister snyder myndigheder m.m., for de der toldere og andre kan

Hej Paul BH

Pkt 1
er der ikke noget med at man svare under indlægget :-/
Pkt 2
er det altid en god ide at læse alle indlæg :-/
Mvh Søren VFR