Billig Mc kort ??
Fra : Bob :-\)

Dato : 27-03-07 23:59

Hej Gruppe

Vi er 3 , der gerne vil have taget mc kort.
Vil gerne høre om der er et sted hvor det er billigt at tage det , vi kommer
fra
7900 området , men vil gerne evt køre lidt for det, hvis det evt kunne blive
et weekends
hold eller lign.
Dem steder jeg har undersøgt tager 8200 kr + stempel , så det er også steget
heroppe.
For omkring 1½ år siden tog de ca 7000kr.
Har hørt om noget der var engang omkring et sted i Djursland at man kom på
et weekend hold
til omkring 5000kr, men kan ikke "støve" det op nogle steder..
Håber der er nogle gode forslag

Mvh Robert

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 04:22

"Bob :-\)" <HUSKATSLETDETTEHERMEDSTORTmr.bob@tele2adsl.dk> wrote in

> [...]
> kom på et weekend hold
> til omkring 5000kr, men kan ikke "støve" det op nogle steder..

weekend hold eksistere ikke mere, da det minimum skal tage 14 dage
(mener jeg). Politikkerne ikke at man kunne rumme så meget info på en
weekend, derfor blev det lavet om.

Fra : Ole

Dato : 28-03-07 06:19

"Bob " <HUSKATSLETDETTEHERMEDSTORTmr.bob@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:nkhOh.50$7s.10@news.get2net.dk...
> Hej Gruppe
>
> Vi er 3 , der gerne vil have taget mc kort.

Her er MÅSKE lidt at spare, hvis I kører sammen.

http://www.lisbeth.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=186&Itemid=262

Fra : WonderDrug

Dato : 28-03-07 08:11

> [...]
> et weekend hold
> til omkring 5000kr, men kan ikke "støve" det op nogle steder..

Jeg har lige taget mit MC kort ved www.frigear.dk til den fantastiske pris
af 6300 Kr. dog snakkes der dog i krogene om at priserne stiger lidt per
1/4 -07

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-03-07 09:10

http://www.guide.dk/nyhedsvisning_plus.asp?AjrDcmntId=1381

Aner ikke om de også er billige med kort til MC.

/jim

Fra : Bob :-\)

Dato : 30-03-07 00:13

tak til alle for svarene , så har jeg lidt at gå videre med ... mange tak

Hilsen Robert