Tidligere vurderinger?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 27-03-07 16:04

Kunne man ikke tidligere på toldskat's hjemmeside finde afgiftvurderinger på
forskellige mc'ere? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.

/Lars

Fra : Richard

Dato : 27-03-07 17:32

Lars Bjerregaard wrote:

> Kunne man ikke tidligere på toldskat's hjemmeside finde afgiftvurderinger på
> forskellige mc'ere? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.

Vælg "Genvej til" -> "Indførsel af biler" på skat.dk

--
Richard pade, Sorgenfri, DK

Fra : Snusken

Dato : 27-03-07 19:35

Lars Bjerregaard skrev:
> Kunne man ikke tidligere på toldskat's hjemmeside finde afgiftvurderinger på
> forskellige mc'ere? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder.
modep.toldskat.dk med tilladt pop-up vindue skulle gerne kunne gøre det,,

mvh ERIk