Ja, det var så den første...suuuk
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-07 16:23

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=3&action=SektionId%3D1&sender=239&target=240&data=Id%3D2298865%26TelegramType%3D3

Pas på derude...

Jens

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Benjamin

Dato : 26-03-07 17:18

Og det er bare så ubehageligt, at man INTET kan stille op. Håber også
billisterne læser dette og lige kigger en ekstra gang, før de brager
ud fra en sidevej...

Fra : tp

Dato : 26-03-07 18:04

Og det er bare så ubehageligt, at man INTET kan stille op. Håber også
billisterne læser dette og lige kigger en ekstra gang, før de brager
ud fra en sidevej...

og endnu engang en +70 årig der kørte ud over en ubetinget vigepligt. Med
forbehold for at mc'en har kørt meget stærkt, og han dermed er undskyldt, så
synes jeg desværre jeg ser denne historie tit, både med bil+bil og som her
bil+mc....

mvh tp - der mener at man lægerne er ALT for lidt kritiske når de forlænger
kørekort

Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-07 21:04

> [...]
> forbehold for at mc'en har kørt meget stærkt, og han dermed er undskyldt

Den "grønne" af formiddagsaviserne havde det som formiddagshistorie og tonen
i den korte tekst var at det var motorcyklistens egen skyld ... Det er jo
svært at få hansudlægning nu

Dernæst var der brugt meget spalteplads på at at det skulle være sværere at
få kørekort til mc ..Og en kørerlærer mente at der skulle mange flere timer
til og de sammenlignede antal timer med kravet til 16årige på knallert og
forslog flere timer eller hæver aldersgrænsen for stor mc. Som om det skulle
hjælpe noget 34hk er da rigeligt til at komme galt afsted

(Ja der er da motorcyklister der kører meget for stærkt indimellem, men det
mange af de døde i de sidste års statistik der ikke gjorde)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 26-03-07 21:27

> [...]
>
> (Ja der er da motorcyklister der kører meget for stærkt indimellem, men
> det mange af de døde i de sidste års statistik der ikke gjorde)

Se evt. her...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=34318

--
Bo Bjerre
XV750SE (1981)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-03-07 21:44

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Dernæst var der brugt meget spalteplads på at at det skulle være sværere at
> få kørekort til mc ..Og en kørerlærer mente at der skulle mange flere timer
> til

Ih dog! En KØRELÆRER ligefrem. sheesh.

Johnny - og Sonny - kører 200 km/t på sit Fejeblad ligemeget hvor
mange køretimer han får. Det har nada med sagen at gør.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Remember, always be yourself.
The RockBear. ((^)) Unless you suck."

Fra : Armand

Dato : 26-03-07 22:47

> Den "grønne" af formiddagsaviserne havde det som formiddagshistorie og
> tonen
"Den grønne" ??

--
Armand.
(PS: faldt over en notits jeg i det stille havde gjort omkring aluplade; men

Fra : Karlo Larsen

Dato : 26-03-07 19:50

Ja var selv 5cm fra nøjagtigt det samme i dag, og så med min søn på 11år bag
på. Ungik det lige med nød og næppe....
M.V.H.: Karlo

Fra : jones_net

Dato : 27-03-07 08:34

"jp-vfr" <jhp"SnavelA"nibemc.dk> wrote in message
> http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=3&action=SektionId%3D1&sender=239&target=240&data=Id%3D2298865%26TelegramType%3D3
>
> Pas på derude...
>
> Jens

Rygtet siger også, at der skete et grimt uheld ved Hammel i Østjylland i går
eftermiddags/aftes.
Det skulle være en "stor rød MC" og 3 ambulancer + politit. Det er hvor
Alléen kommer op på Hadstenvejen (for de lokalkendte) - det er et T-kryds.

Her til morgen holdt der en gammel smadret hvid bil med politi-markering på.

/J

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-03-07 09:35

jones_net skrev:

> [...]
>
> Her til morgen holdt der en gammel smadret hvid bil med politi-markering

Og i Hobro...

Bil overser MC, og kører ud foran MC, MC,ist slipper med brækket arm og
knubs

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold