bremse kaliber
Fra : Ib Tinning

Dato : 25-03-07 17:19

jeg syntes at huske at jeg en gang har set en side hvor en forklare tydeligt
og forståeligt hvordan han renser sine bremse kalibre
jeg har en transalp der trænger til sådan en tur men kan desvære ikke huske
linket så er der en derude der har bedre hukomelse ind mig og vil dele den
ville jeg være glad

med mc hilsen Tinning 2765

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 25-03-07 17:53

Ib Tinning wrote:

> [...]
> jeg har en transalp der trænger til sådan en tur men kan desvære ikke
> huske linket så er der en derude der har bedre hukomelse ind mig og vil

Den her..?
http://www.tenere.dk/Artikler/bremser/bremser.htm

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : Ib Tinning

Dato : 25-03-07 18:37

> Den her..?