Mc Larmer
Fra : corner

Dato : 25-03-07 15:05

Jeg købte min første Mc sidste efterår og lørdag morgen skulle den så til
syn for at få nye nr plader på i mit navn:
alt det jeg har lavet ved den her i vinter ar ok
men den larmer formeget !

hvad gør i ved et sådan problem?

den er 100% original med udstødning osv.

Hilsen Jørgen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hekto

Dato : 25-03-07 16:04

On Sun, 25 Mar 2007 16:04:58 +0200, corner wrote:

> [...]
> men den larmer formeget !
>
> hvad gør i ved et sådan problem?
>
> den er 100% original med udstødning osv.

1) Man kan tage diskutionen med dom om hvad de har gang i - og tabe den.
2) Man kan købe en stabel grydesvampe og stoppe i potten, og køre til syn
igen.

--
/Hekto

Fra : Armand

Dato : 25-03-07 16:16

"corner" <Rubach@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den larmer formeget !
>
> hvad gør i ved et sådan problem?
>
> den er 100% original med udstødning osv.

Som altid er det interessant at vide hvilken model at sagen drejer sig om
:-|

Hvis udstødningen er 100% original, indebærer det at den heller ikke er
tæret væk!
Hvis det er den originale potte(r) må det nødvendigvis være nogle larmende
gennemtæringer eller manglende pakninger der får synska'len op at ringe -
Begge dele skulle kunne udbedres!
Hvis problemet er manglende indmad eller åbne sportspotter kan man
konstruere et rør til indstik i enden, der tager brodden af larmen til
synet!

--
Armand.
(Prøv forøvrigt at genlæse dit eget indlæg og se om ikke også at du kan se

Fra : Futte & Co.

Dato : 25-03-07 16:18

corner wrote:
> [...]
> men den larmer formeget !
>
> hvad gør i ved et sådan problem?
>
> den er 100% original med udstødning osv.

Har du været til syn og er blevet sendt hjem uden godkendelse, eller ?
Men ellers kan du med fordel, medbringe et print af detailforskrift for
motorkøretøjer gældende for netop din mc årgang.
Nu skriver du ikke noget om hvilken mc du har fået vinteren til at gå
med at pusle om, men hvis den "larmer", må jeg udlede at det er en ældre
sag. Hvis du alligevel vil dæmpe potten, kan du stoppe stålgrydesvampe
i. Det dæmper en del, men har også en kedelig bivirkning, idet cyklen
går mindre godt.

--

Jørgen, Brøndby ,http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, 1975, solgt

Fra : Harald Blaatand

Dato : 25-03-07 17:21

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message

> Klip"Hvis du alligevel vil dæmpe potten, kan du stoppe stålgrydesvampe i.
> Det dæmper en del, men har også en kedelig bivirkning, idet cyklen går
> [...]

hhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-----------------------------------------
Hvad er problemet ?
De skal da ud i samme øjeblik den forlader synshallen!

Jeg var nødt til at komme 2 VW dæmpere i udstødningen og sætte et mere
effektivt (støjsvagt)luftfilter på en Harley der skulle typegodkendes og
støjmåles,den kørte ikke godt men opfyldte kravene,de flinke folk der målte
rystede også på hovedet,de vidste godt at det hele røg ud efter testen !

Steen,Sjælland
Yamaha R5 350 73' solgt
Yamaha XS 650 77' solgt
Kawazaki Z1 900 75' solgt
MZ 125 Sport solgt
Harley FLHP 1200 71' stjålet
Harley WL(C) 750 byttet
BSA Thunderbolt 650 66'solgt
Triumph 650 6T Thunderbird solgt
Harley FXST 00' til salg i Japan
Harley FLHP 1200 77'
Suzuki DR 250

Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om