RR: MotoGP - Resultat Jerez.
Fra : MKS - 74

Dato : 25-03-07 14:06

Teamkommentarer følger senere...

1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 45min 53.340 secs
2. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 45min 54.586 secs
3. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 45min 56.041 secs
4. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 45min 57.691 secs
5. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 45min 58.333 secs
6. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 46min 3.340 secs
7. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 46min 7.486 secs
8. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 46min 13.309 secs
9. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 46min 18.126 secs
10. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 46min 18.295 secs
11. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 46min 18.348 secs
12. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 46min 19.192 secs
13. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 46min 19.785 secs
14. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 46min 29.993 secs
15. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 46min 30.084 secs
16. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 46min 42.251 secs
17. Kousuke Akiyoshi JPN Rizla Suzuki MotoGP (B) 46min 44.124 secs
18. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 46min 54.241 secs
19. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 46min 56.711 secs

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : m0rt3n

Dato : 26-03-07 14:22

Jeg plejer ikke at pive over manglende spænding i GP, men jeg synes
alligevel, at det var et tyndt løb. Ikke mindst i forhold til at kørerne
aldrig før har ligget så tæt i kvalifikationstiden. Så er det da mærkeligt,
at de bare kører convoy med 5 sekunder mellem hver MC. 250cc var til gengæld
spændende! Der var da nogle friske overhalinger.
-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 26-03-07 14:38

On Mon, 26 Mar 2007 15:21:42 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

> [...]
>at de bare kører convoy med 5 sekunder mellem hver MC. 250cc var til gengæld
>spændende! Der var da nogle friske overhalinger.

Helt enig - Ufattelig kedeligt uvist af hvilken grund?!? Der skete
ikke meget noget sted på banen - Men pyt, for som du selv er inde på
var 250'er-racet til gengæld noget af det bedste race jeg har set
længe, synd for dem der kun ser MotoGP .

Jeg har læst teamkommentarerne og de er næsten ligeså kedelige så dem
springer jeg over i denne omgang...

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 26-03-07 14:56

m0rt3n skrev:
> [...]
> at de bare kører convoy med 5 sekunder mellem hver MC. 250cc var til gengæld
> spændende! Der var da nogle friske overhalinger.

Var det nu så ringe endda?

Hopkins gjorde da sit ved at æde sig op i feltet til det gik galt, og
den regerende mester bidrog da også ved at lade sig falde tilbage gennem
feltet.
Melandri, Checa, Elias og Stoner hyggede sig da også gevaldigt.

Det var et ok løb sådan alt i alt.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold