Suzuki SV650SK5
Fra : VagnBroby

Dato : 24-03-07 16:23

Hej NG.
Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
DL650K5 som koster 79,9??

Fra : Armand

Dato : 24-03-07 17:13

"VagnBroby" <vagng@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
> DL650K5 som koster 79,9??

Brugtprisen for en nyere model kan godt føles som en lussing; men det har
altid været dyrt at køre ud over kantstenen fra forhandleren
Det fremgår ikke hvor brugt at DL'eren er, men begge modeller har altid
ligget tæt på hinanden i nypris, hvorfor de par tusinde kroner der er til
forskel i nævnte byttehandel ikke er overraskende dårligt!
Hvis det er en V-strom du vil ha' frem for den mere sportslige SV'er, så er
der da kun én vej videre!

--
Armand.

Fra : S.P.

Dato : 24-03-07 18:32

VagnBroby <vagng@mail.dk> wrote in news:46054273$0$52107
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej NG.
> Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
> DL650K5 som koster 79,9??

Jeg ville ofre de yderligere kr.10.000 (hvis det er muligt) og købe en
spritny DL650K6, som blev nedsat til kr.89.995 ved starten af 2007, da de
nye modeller kom frem.

steve
DL650K6

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-07 21:23

"S.P." <jensvejmand2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg ville ofre de yderligere kr.10.000 (hvis det er muligt) og købe en
> spritny DL650K6, som blev nedsat til kr.89.995 ved starten af 2007, da de

Og jeg ville hive yderligere 10K op af lommen, da jeg ville have den med ABS
!
Ellers go for it, såån en DL 650 V-Strom er en dejlig cykel

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Snusken

Dato : 24-03-07 19:41

> Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
> DL650K5 som koster 79,9??

Ja, hvis du er til mere tilbagelænet kørestil, det er vel den største
faktuelle forskel, udseende mv er vel mest en smagssag ?!

/Erik

Fra : Snusken

Dato : 24-03-07 19:40

> Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
> DL650K5 som koster 79,9??

Ja, hvis du er til mere tilbagelænet kørestil, det er vel den største
faktuelle, udseende mv er vel mest en smagssag ?!

/Erik

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-03-07 17:15

"VagnBroby" <vagng@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Må jeg lade min elskede SV'er gå for sølle 77 tkr i bytte for en Suzuki
> DL650K5 som koster 79,9??

Det bestemmer du vel selv?
Hilsen Matthias