Priser på DBA.dk
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-07 19:45

Hejsa folkens....

Jeg står for at skulle sælge min svogers CBR 1K SC21 og lurede på
prisniveauet i DBA - er det mig eller er det helt forrykt ?

70K for en 88'er der har gået 76000km ! - jeg vil mene sådan en skal
koste max. 50K, er det mig der er forrykt ???
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : tp

Dato : 22-03-07 19:49

> [...]
>
> 70K for en 88'er der har gået 76000km ! - jeg vil mene sådan en skal
> koste max. 50K, er det mig der er forrykt ???

jeg fik 44 for en pæn der havde kørt omkring 50k sidste år. Men hvis du kan
finde købere til 70k, så skal jeg skaffe dem fra tyskland lige så hurtigt du
kan afsætte dem, og så deler vi i porten

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-07 20:17

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde købere til 70k, så skal jeg skaffe dem fra tyskland lige så
hurtigt du
> kan afsætte dem, og så deler vi i porten

Den er jeg med på

--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36