garage plads: området ågade og jyllands
Fra : Kim Lynggaard Larsen

Dato : 22-03-07 11:04

jeg har desværre mistet min garage plads til min mc, der for søger jeg
en garage i området ågade og jyllandsgade i aalborg.
Hvis der skulle være nogen med plads til en ekstra mc, er jeg meget
interesseret

venlig hilsen,
Kim

Fra : Ole Baun

Dato : 22-03-07 16:28

"Kim Lynggaard Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> garage i området ågade og jyllandsgade i aalborg.
> Hvis der skulle være nogen med plads til en ekstra mc, er jeg meget

Har du spurgt hos Europcar (Jyllandsgade). De har parkeringspladser i den
tidligere DSB gods.
Eller i Niels Ebbesensgade, der er en parkeringskælder med indkørsel ved
siden af den gamle FDB bygning. Jeg ved ikke hvem der ejer / udlejer.

Ole Baun

Fra : Soren Lindholt

Dato : 22-03-07 23:41

Kim Lynggaard Larsen skrev:
> [...]
> en garage i området ågade og jyllandsgade i aalborg.
> Hvis der skulle være nogen med plads til en ekstra mc, er jeg meget

Vi har godt fyldt op, men det kan være der bliver plads i løbet af nogen
uger. Vesterbro, omkring Astoria.

Søren
Motortosse mv.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 22-03-07 23:42

Soren Lindholt skrev:

> Vi har godt fyldt op, men det kan være der bliver plads i løbet af nogen
> uger. Vesterbro, omkring Astoria.
>
> Søren
> Motortosse mv.
Tel 60624411

Fra : Kim Lynggaard Larsen

Dato : 26-03-07 08:49

Kim Lynggaard Larsen wrote:
> [...]
> en garage i området ågade og jyllandsgade i aalborg.
> Hvis der skulle være nogen med plads til en ekstra mc, er jeg meget

Tak for svarene, jeg har fået en p-plads Europcar i dag, så nu skal den
lille ikke stå ude mere