sænkning af zxr
Fra : Esben

Dato : 21-03-07 21:34

hej
min kæreste har lige købt en kawasaki zxr750 fra 1994 som jeg bliver
nødt til at sænke en par centimeter.
foran sænker jeg den bare lidt i forgaflen.
og bagpå skal jeg have sænket den ved at skifte kødben.
og jeg har fundet dem har i tyskland

Tieferlegung Kawasaki ZXR 750 - H1 - H2 - J - L - RR

http://www.bikefarmmv.de/hecktieferlegung/zeige_artikel.php?fid=200102

men "30"..... 30 hvad, er det mon hvor mange mm længere kødbenene er
end standard eller er det hvor mange mm de sænker bagenden?

er der nogen som kender andre steder som sælger kødben i forskellige
længer.... og nej ikke hos slagteren hihi

Håber nogen kan hjælpe så damen kan komme ud og køre...

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-03-07 22:05

Esben skrev:
> [...]
> længer.... og nej ikke hos slagteren hihi
>
> Håber nogen kan hjælpe så damen kan komme ud og køre...
'
Jeg producerede bare nogen ud af et par stykker fladjern til min Z750..
Det var lige til.. 2 huller.. Thats it ;)

Mon ikke de sælger dem på hvormange mm de sænker skidtet..

Et andet godt trick er at skille sædet ad, og slibe/skære et par cm af ...

mvh Tommy Fer
Med lav kæreste
Z750