Hjælp... jeg skal giftes....
Fra : Tommy Fer

Dato : 21-03-07 18:53

Hej NG

Ja, nu er det sq snart sket. Jeg skal giftes.

Vi har leget lidt med tanken om det kunne være sjovt at kører fra
rådhuset og hjem. På en nimbus med side vogn.

Problematikken er vel egentligt jeg vil være chaufføren.

Jeg søger en der tør overlade hans barn til mig, ca 10 km den 7/7-07
omkring kl 11.

Pris, ja det kan vi snakke om.

Nogen der har lyst, eller kender nogen der evt kunne være interesseret.

Mvh Tommy Fer
Kawasaki Z750
Omkring 8 år som mc'ist

Fra : Helene

Dato : 21-03-07 19:26

Tommy Fer wrote:

> [...]

> omkring kl 11.

> Pris, ja det kan vi snakke om.

> Nogen der har lyst, eller kender nogen der evt kunne være interesseret.

Hvor i landet sker det?

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-03-07 19:46

Helene skrev:
> Tommy Fer wrote:

> Hvor i landet sker det?

Det er jo slet ikke relevant.. .eller noget LOL

Tak for påmindelsen.

Det sker på Næstved Rådhus, kørslen kommer til at ske til Fensmark

mvh Tommy Fer
Z750

Fra : Futte & Co.

Dato : 21-03-07 20:56

Tommy Fer wrote:
> Hej NG
>
> Ja, nu er det sq snart sket. Jeg skal giftes.

teløøg'

> Vi har leget lidt med tanken om det kunne være sjovt at kører fra
> rådhuset og hjem. På en nimbus med side vogn.
>

> Jeg søger en der tør overlade hans barn til mig, ca 10 km den 7/7-07
> omkring kl 11.

Ka'e du ikke sæ'æl lave de børn du skal ha'

> Pris, ja det kan vi snakke om.

Altså "kids for rent"

> Nogen der har lyst, eller kender nogen der evt kunne være interesseret.

Vil det sige du skal giftes, men mangler en at blive det med

--

Jørgen, Brøndby , http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, 1975, solgt

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-03-07 21:16

"Tommy Fer" <NOSPAM@fernet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Ja, nu er det sq snart sket. Jeg skal giftes.

Ægteskabet er som en torskeruse: Dem der er udenfor vil gerne ind, og dem
der er indenfor vil gerne ud.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Armand

Dato : 22-03-07 16:38

> Ægteskabet er som en torskeruse: Dem der er udenfor vil gerne ind, og dem
> der er indenfor vil gerne ud.

Gift er noget man tager, for ikke at blive det!

--
Armand.

Fra : Rasmus Raun-Nielsen

Dato : 22-03-07 06:19

Undskyld, jeg går offtopic. Jeg vil bare lige sige tillykke med det kommende
giftemål...

MVH
Rasmus Raun-Nielsen
HTX-student anno '97

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-03-07 06:50

> Undskyld, jeg går offtopic. Jeg vil bare lige sige tillykke med det
> kommende giftemål...

Ditto.
Tillykke med det, men skulle det ikke være kl 07:07:07 for at være helt
gennemført ?
Så er folk også færdig med festen før midnat

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-03-07 21:10

Rasmus Raun-Nielsen skrev:
> Undskyld, jeg går offtopic. Jeg vil bare lige sige tillykke med det kommende
> [...]

Mange Tak

mvh Tommy Fer
HTX anno '97 ;-

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-03-07 13:49

Tommy Fer <NOSPAM@fernet.dk> writes:

> Vi har leget lidt med tanken om det kunne være sjovt at kører fra
> rådhuset og hjem. På en nimbus med side vogn.

Hm...

Har konen overveje hvad det gør ved det hår, hun sikkert har betalt
omkring 1000 kr for at få sat op?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-03-07 23:38

Peter B. Juul skrev:

> Hm...
>
> Har konen overveje hvad det gør ved det hår, hun sikkert har betalt
> omkring 1000 kr for at få sat op?

Næppe et problem, hun er selv mc'ist... så mon ikke hun kender problemet.

mvh Tommy Fer

Fra : JimR

Dato : 03-04-07 17:51

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
> The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Det er præcis der man finder ud af om det var den rigtig kone man fik

JimR
SZR660 Super Single (men gift...)