så slap i sgu :-)
Fra : tp

Dato : 20-03-07 09:03

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-03-07 09:27

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4307610/

Og nu hvor der er mediedækning på det, så bliver systemet nok snart
forbedret, så det ikke kan lade sig gøre mere..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Bo Christensen

Dato : 20-03-07 09:51

tp wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4307610/

Skal du hentyde til at jeg kører for stærkt ?

/bo

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-03-07 09:59
Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 20-03-07 10:02

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4307610/

Det ser ud til, at et mørkt visir kan være pengene værd.

:)

Fra : MKS - 74

Dato : 20-03-07 10:04

On Tue, 20 Mar 2007 10:01:46 +0100, "Flerbrugermaskine"
<ingen@mail.dk> wrote:

>Det ser ud til, at et mørkt visir kan være pengene værd.

Rainbow Iridium - Der skal da være stil over det .

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-03-07 10:35

MKS - 74 skrev:

> Rainbow Iridium - Der skal da være stil over det .

Nej nej, det bliver jo snart forbudt at køre uden hjelm..

Tænk på maskeringsforbudet ved demonstrationer!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-03-07 10:38

Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.dk> writes:

> Nej nej, det bliver jo snart forbudt at køre uden hjelm..

Det er det skam allerede, hvis man er over 8 år.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-03-07 10:44

Peter B. Juul skrev:

> Det er det skam allerede, hvis man er over 8 år.

Jeg går bare i seng igen, jeg mente forbudt at køre MED hjelm...

Godnat!

Fra : MKS - 74

Dato : 20-03-07 10:41

On Tue, 20 Mar 2007 10:34:37 +0100, Anders Christensen
<vladimirr@vladimirr.dk> wrote:

>Nej nej, det bliver jo snart forbudt at køre uden hjelm..

Nåh ja, men der er jo også nogen der mener at alle MC'ister kører helt
hovedløst, så måske betyder det ikke så meget....

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-03-07 10:44

Fra : MKS - 74

Dato : 20-03-07 10:48

On Tue, 20 Mar 2007 10:44:07 +0100, Anders Christensen
<vladimirr@vladimirr.dk> wrote:

>Jeg går bare i seng igen, jeg mente forbudt at køre MED hjelm...

Jah - Sådan valgte jeg også at tolke det i mit svar .

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 20-03-07 11:21

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4307610/

Vent et par måneder. Så er der fremstillet lovkrav om nummerplade foran på
mc'en.

Den kunne passende monteres over forlygten på kåbeglasset eller lige under
lygten over forskærmen.

Man kunne også forestille sig, at den lige som i gamle dage, skulle monteres
direkte på forskærmen. Når man har gjort det før, så kan man vel gøre det
igen...

Anyway, kan man ikke bare forbyde mc-kørsel? Det er alligevel for farligt,
og motorcyklisterne kører alle for hurtigt. Det er også for dyrt for
sundhedsvæsenet. (er det ikke i Sverige de stadig roder med disse tanker?
Først var der en politiker med et generelt forbud, og senere talte de om
skyhøje forsikringsafgifter?)

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Dr. Enduro

Dato : 20-03-07 12:09

Allan K. Poulsen skrev:

> [...]
> Først var der en politiker med et generelt forbud, og senere talte de om

Hvis ikke vejret var så godt, ville jeg skrive noget om, at jeg synes
det er fint, at politiet holder øje med det, hvis folk skider på andre
folks liv og førlighed ved at køre alt for stærkt, men i stedet tager
jeg ud og kører en tur... Rock 'n Roll!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 20-03-07 17:06

"Dr. Enduro" <janeiffertFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> liv og førlighed ved at køre alt for stærkt, men i stedet tager jeg ud og

Det bekræfter vel bare hvad vi har vidst længe - og sådan set er det jo det
samme med biler - kan huske jeg så at de smed et ret stor procentdel af
billederne ud fordi man ikke kun se føreren alligevel. Og at vi ikke går i
AFK fælderne betyder jo mindre end retssikkerhed - trods alt noget som også
gælder for os med 2-hjulet transportmiddel.

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Flemming

Dato : 20-03-07 20:10

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4307610/

Hej Gruppe
Inden en eller anden populist folketingspolitiker (dem er der vel 179 af
efterhånden) finder en sag at promovere sig selv som ansvarlig på kunne man
jo passende spørge :

Hvor mange bilister slap for bøde fordi de ikke kunne identificeres udfra
billedet.
Her tænker jeg på hvis bilisten er dækket af solskærm, har kasket, burka
eller store solbriller på.

Uden det tal og sammenholdt med antallet af biler i forhold til antal af
motorcykler, siger tallet 1590 ikke en fjer.

Flemming
VFR