Nyt Ducati-værksted i byen!
Fra : Hekto

Dato : 19-03-07 10:40

Nu vi lige har gang i hvem der gør hvad ved 'italienere', så er der kommet et nyt værksted i Måløv (værkstedsbyen):

Firmaet / værkstedet hedder ProMotor, og adressen er
Måløv Værkstedsby 90, 2760 Måløv, tlf.: 44 86 11 88
Hjemmeside: www.promotordanmark.dk

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : F.Sander

Dato : 19-03-07 14:00

Hej' Hekto Lidt Of topic men....

Lige en lille NB' du har 'kontakt' til Ducati Klub DK, jeg ligger inden med
info om en af de Ducati / tunner ( Kämna ) i Linker til i Tyskland, du kan
jo sende en mail til mig hvi du ønsker info.

--
Mvh. Finn Sander.

Fra : Hekto

Dato : 19-03-07 15:37

It happens that F.Sander formulated :
> [...]
> info om en af de Ducati / tunner ( Kämna ) i Linker til i Tyskland, du kan
> jo sende en mail til mig hvi du ønsker info.

Kämna - og enkelte andre - er ganske kendt i
danske Ducati-kredse. Kämna ligger jo nærmest på
turen til Assen.

En hel del af de stumper der købes hjem til DK
kommer rent faktisk fra Kämna eller Stein Diense.

Kämna/Duhrban raceren er igen i år med i flere
race, og køres af en dansker!

Som det fremgår af listen, så er der faktisk gos
dansk representation:
http://kaemna.de/cms_en/tu_racing.htm

Fra : F.Sander

Dato : 19-03-07 18:20

> [...]
>
> En hel del af de stumper der købes hjem til DK
> kommer rent faktisk fra Kämna eller Stein Diense.
>
> Kämna/Duhrban raceren er igen i år med i flere

Yes' I k'now, men nu er det sådan den gode Kämna ryger RKI ( det hedder det
ikke i tyskland..) 2 'mahnung' er sendt afsted, ved den 3 x er den sikker...
og med mindre han betale sit udestående til Thorsten D. kommer han ikke til
at kunne købe stumper.

Hvis han nu bestemmer sig for at betale, SKAL alle bestillinger gå igennem
kærsten, T.D. taler ikke med ham længere, de sidste 'stunds' Kämna har
præsenteret T.D. for er for latterlige..

Så hvis nogen Duc' folk skulle på et tidspunkt ønske dele.. er jeg gerne
behjælplig med kontakten ( dog kun ved seriøse henvendelser ) da jeg har
kommet sammem med ham privat i en del år efterhånden... ( jeg skal intet
tjene eller noget, jeg hjælper ham bare af og til i scndinavien med
oversætelser / mont. af airbox' mm )

PS han vil gerne sælge sin første 999 opbygning, med en rimelig sta. motor
( men let, jeg har haft den lånt en dag på bane, fin cykel )

Sander

Skulle der være noget så send en mail uden for forum...

PPS det er også mig der har oprettet Durbahns profil på Ducati.dk efter hans
ønske, men han gider ikke selv gøre opmærksom på problemstillingen og for
ham er Kämna-historien m.m. slut..så der kommer aldrig et indlæg.

Fra : Hekto

Dato : 20-03-07 12:46

F.Sander laid this down on his screen :

> [...]
> ønske, men han gider ikke selv gøre opmærksom på problemstillingen og for
> ham er Kämna-historien m.m. slut..så der kommer aldrig et indlæg.

Jeg var godt klar over at der var lidt
uoverensstemmelser. Var i Assen da Durbahnen fik
kørselsforbud p.gr.a. støj. Siden lavede
Kaemna/Ruediger den en del om - så vidt jeg ved
ikke helt efter larmende bifald fra Thorsten.

Ellers et spændende projekt!

Fra : F.Sander

Dato : 20-03-07 14:36

jT.D. har mange sager liggende og vil selvfølig gerne sælge direkte til de
ejer der har stumper / Ducati MC.
Hvis Kämna copier hans stumper ryger der sikkert en advokat på. det er
status pt

bla. den bundkåbe som gik for tæt på forhjulet er blevet ændret mm ( sjovt
nok kom Kämna føset med det udsagn 1/2 år senere og EFTER han var blevet
bedt om at betale sine stumper, som han fik til MEGET fair pris... jeg er
bekendt med hvad han har betalt for stumper til 2 stk 999 + ekstra kåbe'

Yderlige får Kämna ikke adgang til stumper fra den nye 1098 som kom i
slutning af feb. Dog bliver der ikke lavet en radikal ombygning af den, men
stumper a'la bolts-on ( nok først fra forår 2008, folk vil jo altid køre
orginal det første års tid.. )

jeg ved T.D. samler alle sine 999 stumper i en mail , og har bedt mig
oversætte evt. lægge den i Ducati.dk forum, så kan de jo selv se om det kan
betale sig at købe direkte. Der kommer ingen kretik af Kämna i den mail- som
sagt har T.D. afsluttet den side af sagen.

--
Mvh. Finn Sander.
Honda RC30 fordi livet er for kort til Suzuki,

Fra : Hekto

Dato : 20-03-07 15:33

F.Sander formulated on tirsdag :
> [...]
> betale sig at købe direkte. Der kommer ingen kretik af Kämna i den mail- som
> sagt har T.D. afsluttet den side af sagen.

Der er jo spændemde stumper imellem.

Du kunne også sende mig noget der måske var egnet
til at udsende i 'Ekspressen'. En artikkel eller
sådan noget.

Fra : F.Sander

Dato : 20-03-07 17:51

Hej Hekto'

Jeg vil meget gerne lave en artikel, den skal blive med et par billeder fra
næste besøg i Hamborg om et par uger, og en liste med dele + andet...

Men jeg har inden jeg svarede på første indlæg forsøgt at sende direkte til
dig, men jeg har ikke kunne svare på den mail adr. der er tilknyttet, jeg
kan heller ikke se nogen adr. på dit site ?

Fra : Hekto

Dato : 21-03-07 11:57

F.Sander expressed precisely :
> [...]
> dig, men jeg har ikke kunne svare på den mail adr. der er tilknyttet, jeg kan

Herligt!

Du kan sende direkte til 'redaktionen' på
ekspressen@ducati.dk

Adressen her er forskudt 13 bogstaver i alfabetet
(ROT13)