RF's Vragsafari
Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-04-07 07:31

Hej Gert sender du denne ud på alle mail, Jeg sender selv en kopi til ESA.

Søren

Hej alle RF'ere

Så har vi fået nogen flere data på vores Vragsafari.

Der er afrejse Mandag d. 28/5 , hjemkomst Mandag d 4/6
Prisen bliver 7995,-
Mulighed for Nitrox til en rimelig pris.

Der er 12 pladser ialt, og de 5 er taget af

Søren, Jakob , Christina, Gert, Margit
Turen arrangeres i samarbejde med ESA, som også har lov til at booke pladser
Så vent ikke for længe med at booke, hvis du vil med.
Skriv til Vragsafari@r-f.dk

Afhængigt af vind og vejr, skal vi undervejs se vragene af

Thistlegorm
Måske det mest berømte skibsvrag i verden.
Sænket under 2 verdenskrig fyldt med krigsmateriel, som stadig står i
lasten.
Dykkedybde 10-31 m
Dampskib 126 m 4998 Tons
Sunket 1941

Dunraven
Gammelt dampskib som først blev opdaget sent i 70'erne.
Ligger omvendt, men helt åben og nem at kigge ind i.
Dykkedybde 17-32 m
Dampskib 80 x 10 m 1613 Tons
Sunket 1876

Chrisoula K
Meget flot, helt nyt vrag
Dykkedybde 4-27 m
Motorskib 98 x 15 m 3720 Tons
Sunket 1981

Carnatic
Dykkedybde 17-27 m
Dampskib 90 x 12 m 1776 Tons
Sunket 1869

Kingston
Lavtliggende og meget åbent, absolut et "scenisk" vrag
med masser af fiskestimer
Dykkedybde 4-19 m
Dampskib 78 x 10 m 1449 Tons
Sunket 1881

Giannis D.
Dykkedybde 6-27 m
Motorskib 100 x 16 m 2932 Tons
Sunket 1983

Rosalie Möller
Dykkedybde 17-50 m
Motorskib 108 m 3960 Tons
Sunket 1941

Alle vragene er beskrevet her:
http://touregypt.net/vdc/shipwrec.htm

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 02-04-07 07:42

Søren Arnvig skrev noget i stil med:
> Hej Gert sender du denne ud på alle mail, Jeg sender selv en kopi til
> ESA.

Ja den er så sendt ud til alle

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-04-07 17:15

"Søren Arnvig" <fnug@arnvig.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gert sender du denne ud på alle mail, Jeg sender selv en kopi til ESA.

Ups

Men hvis nogen er interesserede så. . . .

Søren Arnvig