DYK´s Aprilsnar!!!???
Fra : Mikkel Munk-Jensen

Dato : 01-04-07 11:02

DYK vil sænke en ubåd i århusbugten.......

Det lyder jo som en super idé. Men lugter det ikke samtidigt meget af spas
og løjer på denne 1. april.....?

http://www.dykmag.net/dk/docs/g_magasinet/dyk_nyhed.php?logid=637

Dog burde der tænkes mere i disse baner!!

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 01-04-07 13:38

Mikkel Munk-Jensen wrote:
> [...]
> og løjer på denne 1. april.....?
>
> http://www.dykmag.net/dk/docs/g_magasinet/dyk_nyhed.php?logid=637
>
> Dog burde der tænkes mere i disse baner!!

Joo... taget i betragtning af navnet: Lars Arpin... byt lidt rundt og du
får April Snar

Men det kunne da være fedt hvis der kunne bygges nogle rev rundt om i
landet...

Thomas

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 02-04-07 10:26

Det er ikke kun DYK som ka
http://www.havbasserne.dk/
/Sune

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-04-07 18:57

Det er utroligt de kan finde på den slags, de ved hvor ked af det jeg bliver
når de ikke tager mig seriøs.

Jeg har på fornemmelsen, at det er forfattet af vores nye formand, hjulpet
på vej af webmasterens ligeså underfulde humor

mvh. Allan Jensen (ikke projektleder efter 1. april)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 03-04-07 09:12

Hej,

Allan jeg opfatter din aktivitet omkring vrag som meget seriøs og mener ikke
du behøver at være ked af det af anden grund end at vejret i de forgangne
måneder ikke har været optimalt dykker vejr.

Emnet 1. april blev diskuteret i saunaen ved flere lejeligheder, men da det
kom til stykket var der kun en halv webmoster til at lave spassen. Så den
eneste der kan hænges ud for løjerne er undertegnede.

Vores nye formand er så ny så han har ikke haft tid til at lave ulykker og
jeg tror bestemt ikke det er hans hensigt at begynde på det

Venlig hilsen, Henrik (ikke H, J, eller M, men R)

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-04-07 16:56

....så er det på plads, jeg takker

mvh. Allan