Køb af våddragt på nettet
Fra : Nicolai

Dato : 29-03-07 20:46

Nogen med et par gode bud hvor det er godt / billigt at købe et par 3-5mm
våddragter til dykning i 25+ grader vand

Fra : Johnny Christensen

Dato : 30-03-07 04:03

Selv ved denne behagelige temperatur, er pasform vigtigt. Så jeg ville købe
dem i en dykkerbutik hvor du kan prøve den på, før du kører dankortet
igennem.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : Kenneth Grauslund

Dato : 02-04-07 19:23

On 29 Mar., 21:46, "Nicolai" <spam2...@nifo.dk> wrote:
> Nogen med et par gode bud hvor det er godt / billigt at købe et par 3-5mm
> våddragter til dykning i 25+ grader vand

Jeg ville helt sikkert købe i den lokale biks, så er man sikker på
pasformen. Ofte kan man enda prøve før køb i svømmehal el lign.
Men hvis du ønsker at tage chancen med hensyn til størrelse. Så er
www.scubastore.com en suveren butik og de sende problemfrit til DK.

Fra : Nicolai

Dato : 02-04-07 22:54

>Men hvis du ønsker at tage chancen med hensyn til >størrelse. Så er
>www.scubastore.com en suveren butik og de sende >problemfrit til DK.

Danke

Fra : Peter

Dato : 02-04-07 21:53

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen med et par gode bud hvor det er godt / billigt at købe et par 3-5mm
> våddragter til dykning i 25+ grader vand

Prøv i Bilka. Prøv pasformen når du kommer hjem, og retur den hvis den ikke
passer.
Brug fingerspidserne når du trækker den på, og pas på dine negle.

Peter