Sigten i DK
Fra : Clevin

Dato : 28-03-07 22:15

Hej,

Er det kun i Lillebælt at der er SKOD sigt - nu har den ikke været over
en meter de par gange jeg har været der indenfor de sidste 14 dage?

....fordi så tror jeg vi udsætter turen til Langeland - nogen som kender
til sigten der?

/Clevin

Fra : Søren Arnvig

Dato : 28-03-07 22:23

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er det kun i Lillebælt at der er SKOD sigt - nu har den ikke været over en
> meter de par gange jeg har været der indenfor de sidste 14 dage?

3-5 m under Munkholmbroen i Søndags.

2 stenbidere på æg og en masse liv iøvrigt.

Søren Arnvig

Fra : Johnny Christensen

Dato : 28-03-07 23:56

Omkring 5-6m i øresund i mandags (på lavt vand, ved ikke hvordan det er
dybere end 16m)

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : Bock

Dato : 29-03-07 05:09

5-8 m ved kridtbruddet på Stevns i går aftes..

mvh Lars

http://www.soldyk.dk/

Fra : Henrik Jensen

Dato : 29-03-07 09:21

Hej,

Tirsdag var der 4-5m sigt på Kronprinz Wilhelm i Kattegat og lidt
dårligere på 2 andre vrag i nærheden. Igår var der 3m sigt på Robert i
Øresund, men man kunne se overfladen fra 16-17m dybde, overfladevandet
er meget klart.

Mvh.
Henrik

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 29-03-07 13:28

"Henrik Jensen" <henrik_h_jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Tirsdag var der 4-5m sigt på Kronprinz Wilhelm i Kattegat og lidt
dårligere på 2 andre vrag i nærheden.
--------------------
Var i på kronprinsen - det er sgu uretfærdigt.

Nicolai

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 29-03-07 13:38

> --------------------
> Var i på kronprinsen - det er sgu uretfærdigt.

En elelr anden, gi' mig en kiks. Og den skal f.... ikke være jysk.

Fra : Erik D

Dato : 31-03-07 23:18

For en uges tid siden midt mellem Ven og Middelgrunden, kunne vi følge
pirken med øjnene ned til 15-20 m dybde.

Erik

Pelikanen:
http://www.flickr.com/photos/pelikanen/sets/

Fra : Clevin

Dato : 02-04-07 08:48

Clevin wrote:
> [...]
> en meter de par gange jeg har været der indenfor de sidste 14 dage?
>
> ...fordi så tror jeg vi udsætter turen til Langeland - nogen som kender

Sigten ved Strib i går nået op på 2 METER - ved Kongebrogården forsvandt
stenen så snart den ramte overfladen

/Clevin

Fra : Nicholas

Dato : 02-04-07 13:02

> [...]
> meter de par gange jeg har været der indenfor de sidste 14 dage?
>
> ...fordi så tror jeg vi udsætter turen til Langeland - nogen som kender

I går:

Bonita ca. 15 meter
Ares ca. 5 meter

Og ca. 4 grader begge steder