Maling af bombard C5
Fra : Runefys

Dato : 28-03-07 08:13

Jeg har en gammel C5 og vil hører om nogen har erfaring med at give en
gummibåd flydende Pvc (Polyvinylclorid). Hvor kan det købes og hvad
koster det ????

Har set man kan købe det til svømmebasiner men vil jo gerne have det i
sort

Håber på hurtigt svar

Rune

www.dykning.eu

Fra : Erik D

Dato : 01-04-07 03:53

Skulle lige til at henvise til :
http://www.waterinnovation.dk/shop/default.asp?SetLng=1&page=productinfo.asp?id=192

men så så, at du skal bruge sort.

Ved du om man kan male presenninger med det ?.
På min fiskekutter har jeg nemlig en specialsyet overdækning af
agterdækket, som efterhånden er blevet hel sprød af mangel på
blødgøringsmiddel. På ydersiden er der visse steder kun lærredet
tilbage. Men en ny koster 10.000 at få syet, så hvis man bare lige
kunne male skidtet ville det da være fantastisk.

Erik D

Pelikanen:
http://www.flickr.com/photos/pelikanen/sets/

Fra : Freelance

Dato : 10-04-07 07:27

Hej Rune

Beklarger at jeg lige stjæler din tråd, men hvordan bruger du din C5 ?
Er den altid oppustet på trailer, eller er den foldet sammen i bilen
og bliver samlet på hvert dykkersted ? Hvilken motor har du på og hvor
mange kan i dykke fra den ?

På forhånd tak
rasmus