S: BARE semi våddragt og 12L flaske
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 16:37

Hej,

jeg har en BARE semi våddragt i str L/G til salg. Passer ca til en normalt
bygget person på 175-185.
Dragten er kun brugt en sæson. Befinder sig i Skovby mellem Silkeborg og
Århus.
Pris 1000kr.

Har desuden en 12L stålflaske der først skal trykprøves i 2009, hvad er en
imelig pris for den?

Send mail til kaasingfjern@fjernhotmail.com

Husk at fjerne de to gange fjern i mailadressen.

Vh

Poul

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 28-03-07 07:04

Hejsa

> Har desuden en 12L stålflaske der først skal trykprøves i 2009, hvad er en
> imelig pris for den?

Dykkersport sælger deres brugte skoleflasker til 995,- som også skal
trykprøves omkring 2009.

Så er der lidt at gå ud fra.. Nej, jeg har ikke plads til flere
flasker

Mvh
Lars

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 28-03-07 07:59

Ups, det er selvfølgelig Dykkercentret!!

> Dykkersport sælger deres brugte skoleflasker til 995,- som også skal
> trykprøves omkring 2009.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 11:01

>Ups, det er selvfølgelig Dykkercentret!!

> Dykkersport sælger deres brugte skoleflasker til 995,- som også skal
> trykprøves omkring 2009.

>Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Tak for info.