Ur
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 19-03-07 16:38

Hej NG

Hvor er det billigst at få batteri og trykprøvet et Citizen dykkerur ? i
københavn
Har hørt noget om Kattesund ?

Vh Sten

Fra : tz@cdnet.dk

Dato : 20-03-07 10:17

On 19 Mar., 16:38, "Sten Nordstrøm" <s...@webspeed.dk> wrote:
> Hej NG
>
> Hvor er det billigst at få batteri og trykprøvet et Citizen dykkerur ? i
> københavn
> Har hørt noget om Kattesund ?
>
> Vh Sten

Hej Steen

Prisen på batteri og tryk er 500,-
Jeg har ikke fundet nogen der kan gøre det billigere. Det er Citezens
pris. Dit ur bliver også kaliberert og det er de de eneste der kan.
Alle urmager kan skifte batteri. Men tryk og kalibrering. Nej

mvh
Thomas

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 20-03-07 18:30

<tz@cdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pris. Dit ur bliver også kaliberert og det er de de eneste der kan.
> Alle urmager kan skifte batteri. Men tryk og kalibrering. Nej

forkert, min lokale urmager i Nykøbing F. skifter batteri for 50kr og
trykprøver uret bagefter for 25kr (eller også er det omvendt) han tager i
hvert tilfælde 75kr for skift og trykprøvning, det eneste han ikke gør er at
kalibirere det, men hvor tit er det nu lige din dykker computer bliver
kalibireret ?

med andre ord, det er ikke nøvendig at kalibirere uret, skulle det endlig
vise sig at vise 1m forkert efter batteri skift, ja så sker der jo ikke det
helt vilde ved det, og hvis man ved det er det jo sådanne set lig gyldig om
det viser lidt forkert.

mvh Morten

Fra : Allan Jensen

Dato : 20-03-07 22:12

Hej Sten

Skift selv batterierne, jeg fik mit Citicen Aqualand for 19 år siden og har
siden skiftet batterierne cirka hvert andet år, uret er stadig tæt, går
rimelig præcist og dybdemåleren viser det samme som min suunto. Pris pr
skift (3 batterier) omkring 100 kr.

mvh. Allan J.

Fra : Per Siebeneicher

Dato : 21-03-07 06:49

K.L Guld og sølv i Åkirkeby.

Koster 40 kr for en Citizen promaster.

Når jeg henter uret, undskylder de altid meget at det er blevet så dyrt, men
det skyldes at det er et specielt batteri der sidder i

mvh Per

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 21-03-07 21:11

Hehe ja og en bette tur fra Kbh til Åkirkeby kan vel gøres for under en
plovmand hvis man tager toget.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 23:00

"Jan Riis Sørensen" <janriis@the-dot.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe ja og en bette tur fra Kbh til Åkirkeby kan vel gøres for under en
> plovmand hvis man tager toget.

Det bliver en våd tur, jeg ville tage færgen istedet.