Salt
Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 13-03-07 15:30

Hej NG

Vi har nu gennem længere tid forsøgt at kontakte Salt-Dykkercenter pr. mail
og telefon, dog uden held.
( Mail + telefonnummer fra deres hjemmeside )

Er der nogen her på NG der ved og der stadig er "liv" der oppe, eller om der
evt. er en kontaktperson vi kan henvende os til ?

M.v.h
Ivan
Nordjysk Sportsdykkerklub

Fra : Poul Olesen

Dato : 13-03-07 15:45

Hej

Er det: http://www.salt.to/
De var i hvert fald i live sidste år.

MVH
Poul

Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 13-03-07 15:57

Hej Poul
Tak for dit svar, vi besøgte dem også sidste år, men i år ...... ingen
kontakt

--
M.v.h
Ivan

Fra : anders

Dato : 13-03-07 16:21

Jeg tror måske det er under ombygning til en slags behandlingshjem -
prøv at se forummet på dykarna.nu og søg på "salt"

mvh
Anders

Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 13-03-07 17:07

Hej

Ja det ser ikke så godt ud

--
M.v.h
Ivan

Fra : René

Dato : 13-03-07 22:50

hej

jeg snakke med dem inde på dykker messen i bella i år og han snakke
ikke om at der skulle ske noget deroppe, for jeg har selv planer om at
tage derop til påske, har dog ikke bestil endnu.

ps du må gerne melde tilbage hvis der skulle være sket noget deroppe.

mvh

René

Fra : Dorthe

Dato : 14-03-07 08:58

On 13 Mar., 15:30, "Ivan Gerner Jensen" <ivan.ger...@tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
>
> Er der nogen her på NG der ved og der stadig er "liv" der oppe, eller om der
> evt. er en kontaktperson vi kan henvende os til ?

Hej Ivan
Jeg har samme problem. Jeg har reserveret for 9 dykkere til påsken men
har indtil nu kun modtaget autosvar og da vi allerede har købt
færgebilletterne er vi ret interesserede i at vide om de er gået
konkurs el.lign Håber nogen ved noget.

Mange hilsner
Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 15-03-07 07:01

VEDR. SALT.
Det er lige lykkedes mig at få fat i Hans Oskar fra SALT på telefonen
her til morgen (+4652370025) og han kunne fortælle mig, at han har
lukket i hele 2007 pga ombygning.
Jeg har bedt ham om at få det skrevet højt og tydeligt på hjemmesiden.

Hvis der er nogen overhovedet der kender til dykkercentre i det område
så vil jeg blive lykkelig. Færgebilletterne er jo købt.....

Mange hilsner
en skuffet dykker (Dorthe)

Fra : __vaDer

Dato : 15-03-07 12:27

Hej,
"Dorthe" <dorthe-bt@hotmail.com> wrote in message

Hvis der er nogen overhovedet der kender til dykkercentre i det område
så vil jeg blive lykkelig. Færgebilletterne er jo købt.....

http://www.dykleif.nu/

All the best

Ilhan

Fra : __vaDer

Dato : 15-03-07 12:29

Hej,

"Dorthe" <dorthe-bt@hotmail.com> wrote in message

Hvis der er nogen overhovedet der kender til dykkercentre i det område
så vil jeg blive lykkelig. Færgebilletterne er jo købt.....

Eller måske: http://www.aquarius.se/

All the best

Fra : Henning

Dato : 15-03-07 22:41

On 14 Mar 2007 23:00:49 -0700, "Dorthe" <dorthe-bt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Hvis der er nogen overhovedet der kender til dykkercentre i det område
>så vil jeg blive lykkelig. Færgebilletterne er jo købt.....

Strømstad - jeg husker ikke det præcise navn, men indehaveren hedder
Johnny. Ligger ca. 75km nordligere end Salt.

Fra : Dorthe

Dato : 15-03-07 17:28

Hej
Tusind tak for det. Det undersøger jeg nærmere

KH Dorthe

Fra : Bock

Dato : 15-03-07 18:09

http://www-gatago.com/dk/fritid/dykning/7300229.html