hælremsfinner, BCD sælges
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 10-03-07 18:21

1) Italienske Technisub finner - model Idea3 med hælrem, dvs til våd
eller tørdragtsstøvler/booties. Størrelse "Giant", passer fint til
størrelse 10 eller 11 støvler (43-44 i alm sko). Ca 10 år gamle, men i
super god stand. Længde ca 70 cm, bredde 24 cm på breddeste sted. 0,795
kg per styk. Nypris omkring 500 dkk, sælges for ... skal vi sige 150
dkk og 2 kolde hof?

2) DUI Delta Wing BCD

* Patenteret one-size-fits-all seletøj
* 2 formbøjede D-ringe på seletøjet og 2 i bunden til udstyr
* DUI's patenterede auto-retract attachment system
* Rustfri stål spænde på mavebæltet
* Aftagelige vægt integrerede lommer der let indeholder 20 kg
* Justerbar bryst spænde
* Aftagelig skridtrem
* Justerbare skuldre
* Justerbar lændepude
* Power inflator og pull-to-dump hurtig udluftning.
* Udluftningsventil i bunden/overtryksventil
* Hoftebælte, der muliggør at bruge Delta BCD uden integrerede vægte.

DELTA Wings egenskaber

* Rygmonterede blærer har elastikker til at mindske profilen
* Dobbelt pose, hesteskoformet blære.

Nypris 4.995,- DKK, købt i december 2005. Brugt, men i rigtig god stand
(ca 60 dyk med den).

Sælges da jeg har købt nyt og endnu sejere udstyr

Jeg prøvede med 3000 i den blå avis, men det ville folk ikke give for
den. Skal vi sige 2k?

Send email til dyk01@olemichaelsen.dk eller post her i tråden.

Befinder sig på Amager lige ved Tycho Brahes Alle.

-Ole

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 18:05

Hej Ole