Fu Shan Hai
Fra : Happy Diver

Dato : 09-03-07 13:37

Hej NG

Er der nogen (siden den store tek-ekspedition, der har været på FSH?

Er bare nysgerrig mht. strøm, vind, bund, seværdigheder og så videre..
eventuelt fotos..

/HD

Fra : Jesper Munk

Dato : 09-03-07 17:15

Hej.
Jeg var der i søndags. der var lidt overflade strøm og ingen vind. vi havde
fået at vide at toppen var på 26 m.(vores første dyk på FSH)
det må i så fald være masten.
vi landede på taget af overbygningen, og der var ca. 34 meter. den er
overgroet med muslinger og der er ret mørkt. tænk på at der er ingen
reflektion fra bunden og vi kunne kun se den da vi nåede ned på ca. 31
meter. hælder lidt til styrbord side.
Folk der ikke har styr på sin afballancering, har ikke noget at gøre på FSH.
Det er så bare min mening.
mvh Jesper Munk

Fra : Happy Diver

Dato : 10-03-07 14:56

Jesper Munk <jesper.munk@privat.dk> skrev:
> [...]
>meter. hælder lidt til styrbord side.
>Folk der ikke har styr på sin
>afballancering, har ikke noget at gøre på FSH.

Hvad med trawl, net, garn, fiskesnøre etc.?

Fra : Jesper Munk

Dato : 10-03-07 22:53

Hej igen.
der var lidt fiskesnøre men ellers så vi ikke noget af den slags.
mvh Jesper

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 11-03-07 07:51

Jesper er en hård dykker, men har selvfølgelig ikke været overalt på vraget.
Der hænger et net spændt ud mellem 2 wire. Nettet hænget ca 2 meter over
dækket ved hækken, og står ca 2 meter op. Det er formodentlig drevet ind i
vraget. Det ses først, pga. lyset, når man er tæt ved det.

Claus