memomouse
Fra : Præst

Dato : 08-03-07 19:15

hej Gruppe

jeg kunne godt lide at vide om der er nogen der har en MEMOMOUSE til salg
den skal kunne passe til min ALADIN Z NITROX.
og med den tilhørende software

skulle du have en sådan er jeg måske køber.................hvis prisen er
rigtig

Dykkerlig Hilsen

Per Præst

Fra : Præst

Dato : 23-04-07 23:23

Hej alle
jeg har købt en helt ny så det er ikke nødvendigt at i leder længere.

Venligst Per Præst