Dødsfald
Fra : John

Dato : 04-04-07 20:28

En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Æret være hans minde.

Fra : Morten Hansen

Dato : 04-04-07 20:41

"John" <jl.transport@mail.dk> wrote in message
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.
>
> Æret være hans minde.

Fred være med ham.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-04-07 21:21

John wrote:
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

> Æret være hans minde.

Det gør mig ondt at høre. Jeg havde lagt mærke til at han var fraværende,
men årsagerne kan jo være så mange og denne mulighed er jo som regel den
sidste man tænker på.

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-04-07 21:40

John skriver:

> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Syntes sku nok at det var ved at være længe siden man havde hørt noget.
Tænkte om han måske var blevet lidt tvær som visse andre, men tog
uheldigvis fejl.........

> Æret være hans minde.

Desværre ja.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-07 21:48

On Wed, 4 Apr 2007 21:28:14 +0200, "John" <jl.transport@mail.dk>
wrote:

>En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
>Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
>afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Har undret mig over hans fravær.

>Æret være hans minde.

Ja!
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Brian

Dato : 04-04-07 22:08

John wrote:
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Jeg havde godt lagt mærke til at hans input manglede, men sygdom og dødsfald
er jo det sidste man tænker

> Æret være hans minde.

Jep!

/Brian

Fra : Lars Ehlers

Dato : 04-04-07 22:36

wrote:

>En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
>Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
>afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Tankerne går til hans familie.

>Æret være hans minde.

Absolut!

--
Lars Ehlers

Fra : JBH

Dato : 05-04-07 06:05

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.
>
> Æret være hans minde.

Tankerne går til de efterladte.

R.I.P.

mvh
JBH

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-04-07 07:03

On Wed, 4 Apr 2007 21:28:14 +0200 "John" <jl.transport@mail.dk> sent the
following smoke signals:

>En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
>Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
>afgået ved døden efter længere tids sygdom.
>
>Æret være hans minde.

Enig.

Og lad det være en påmindelse om at leve livet mens man kan.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-04-07 09:17

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Enig.

Amen.

Han vil af mig blive husket som en saglig og engageret skribent.

> Og lad det være en påmindelse om at leve livet mens man kan.

Lev hver dag som om det var den sidste.
Men også således, at du ikke behøver at frygte dagen i morgen.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-07 14:16

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Lev hver dag som om det var den sidste.
> Men også således, at du ikke behøver at frygte dagen i morgen.

Det gør jeg allerede.....

Fra : Tom

Dato : 05-04-07 08:27

> [...]
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Trist at høre.

Som andre siger så troede jeg også at han bare var blevet træt af gruppen
her.
Han vil blive husket som en fin person

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-04-07 09:16

John wrote:
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.
>
> Æret være hans minde.

R.I.P.

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-04-07 10:26

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

efter længere tids sygdom.

> Æret være hans minde.

Trist for os, godt han fik fred. Æret være.... :((.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-04-07 10:28

On Thu, 5 Apr 2007 11:25:51 +0200 "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> sent the following smoke signals:

>"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>efter længere tids sygdom.

>Trist for os, godt han fik fred. Æret være.... :((.

Og hvem ved, måske er der Ferrarier, gratis benzin og ingen fartgrænser
i Himlen...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 23:59

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> sent the following smoke signals:

> Og hvem ved, måske er der Ferrarier, gratis benzin og ingen fartgrænser

Ja han havde det vist ikke let på det sidste, men holdt humøret højt.

Jeg kan kun sige som DMD: "Er der nogen i himlen?"

Sangen er god, og tabet kan være stort, men min overbevisning er: når
kontakten er slået fra, er det slut, men det gør selvfølgelig ikke sorgen
mindre for de efterladte.

Så når I får besked om at jeg er holdt op med at betale skat: konstater, at
det var det, og livet for de levende går videre.
Jeg har i det tilfælde ikke have brug for nogen form for medfølelse, der er
de levende man skal tænke på, og det medens de lever.
Der gives ikke nogen mulighed for Reply.

Farvel Hans.

Møller

Fra : Fam. Olsen

Dato : 05-04-07 12:29

> [...]
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Jeg kan kun være enig med alle de andre.

Hans vil blive savnet.

MVH Niels

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-04-07 12:38

> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

Alle tanker går til hans efterladte.

> Æret være hans minde.

Amen!

Troels

Fra : TDN

Dato : 05-04-07 13:24

> [...]
> En af gruppens faste skribenter Hans L. Jørgensen
> Horsensvej 94,Tebstrup 8660 Skanderborg er
> afgået ved døden efter længere tids sygdom.

R.I.P

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 21:38

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

> R.I.P

F.I.A.T....hvad kørte manden i ?
Husker ham ikke...men trist er det da.
En lidt 'fjern' familiemedlem døde btw. af
kræft i lørdags...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-04-07 12:06

On 4 Apr., 23:35, Lars Ehlers <ehlersNOS...@hotmail.com> wrote:

> Tankerne går til hans familie.

> Absolut!

X2

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Bjarne

Dato : 12-04-07 10:11

In article <461deaf8$0$52089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> writes:

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Amen.
>
> Han vil af mig blive husket som en saglig og engageret skribent.

Me 2.

Når nu det er en bil gruppe :

> Lev hver dag som om det var den sidste.
Uden at det går ud over andre.

> Men også således, at du ikke behøver at frygte dagen i morgen.
Eller dem du har mødt i dag.

mvh,
Bjarne