Nogen der kender et sted hvor man kan låne~
Fra : Jonas R.

Dato : 03-04-07 08:08

Davs,

Står lidt og mangler en lift/grav her i slutningen af april, da jeg skal
skifte udstødning.
PT har bilen kun forrøret på, og vil helst ikke køre helt ind til københavn
kun med et forrør på. Så er der nogen som kender til et gør det selv
værksted eller lign. i værløse og omegn?

MVH

Jonas R.

Fra : Søren

Dato : 03-04-07 18:59

Du kan køre til gundsømagle ved jyllinge hvis det ikke er for langt

Mvh Søren

Fra : Jonas R.

Dato : 03-04-07 19:38

"Søren" <4siaps@tiscali.dk> wrote in message
> Du kan køre til gundsømagle ved jyllinge hvis det ikke er for langt

Er det et gør det selv værksted eller hvad er det?

/Jonas R.

Fra : Søren

Dato : 03-04-07 21:59

ja