En lang weekends oplevelser.
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 21:53

Lidt oplevelser og observationer:

Fredag eftermiddag lige kommet hjem, min kollega der også har Touran
ringer, hans Touran har lige ødelagt motoren. Der er et hul i blokken,
hvor en knækket plejlstang har kigget ud - 16000 km på en motor og
manden kører endda pænt.

Lørdag: Hammel - Herning, med tlladt maxfart, 20,8km/l - motorvej er
dyrt.

Søndang: Så nu skriger Golfen på service. Så er det tid til en tur til
Ålestrup igen. En "lidelsesfælle" fortæller om hans 2004 Touran med
1,9TDI der er på kobling nummer 3 og batteri nummer 4 på de 3 år. Han
mener ikke at det er hans ekstra oliefyr der dræner batteriet - til
gengæld deler han opfattelse med mig om VW Randers.

Mandag: På vej hjem fra Vejen ryger jeg i "kiggekø" ved
Vejlefjordsbroen, til gengæld har jeg fornøjelsen af et "motherfucker"
udstødningsrør på den forankørende knaldorange Lamborghini på danske
plader. Er du vimmer den larmer sådan en karl. Han kom på motorvejen ved
Vejle syd og kørte fra igen ved nord. En bil der i følge lokalkendte
holder til i området.

Nå ja og så lige grunden til kiggekøen. En 4-hjulstrækker af "firkantet
amerikansk udseende" i det sydgående spor lignede noget der havde være
rundt på taget en 2-3 gange. Den tilhørende trailer med en stor
blandemaskine på stod pænt i højre vognbane. Bilen inde i
rabatten.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 22:02

> Lidt oplevelser og observationer:

...og ??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 22:01

Egue skriver:

> ..og ??

Dk.fritid.bil.

Fra : ShutEye

Dato : 02-04-07 22:06

> Dk.fritid.bil.

Ja det var sgu en underlig bemærkning.
Jeg er normalt glad for at spilde lidt tid, med at læse diverse historier,
om livet på vejen her i gruppen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 05:18

ShutEye skriver:

> Ja det var sgu en underlig bemærkning.

Han er bare sur og vranten, fordi jeg mobber ham med hans mangel på
respekt for vores omgivelser.

Tag det ikke så tungt, han kan ikke selv gøre for det.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 22:08

> [...]
> plader. Er du vimmer den larmer sådan en karl. Han kom på motorvejen ved
> Vejle syd og kørte fra igen ved nord. En bil der i følge lokalkendte

Utroligt sådanne kasser må komme på vejene i DK når de larmer så meget.

Min BMW kører med Simons touringsystem, dvs. et system der skal lave en
stille brummen og ikke en bralren, som i de flestes ører er hamrende
irriterende. Dén brokker politiet sig over?! Og det er ikke for at gøre mig
til en engel, men den larmer IKKE mere end en standard udstødning (den er jo
godkendt, så max 3 dB over), og alligevel?

Men ok. Hvis man betaler 8 mio. til staten i afgifter skal det vel have
fordele.

Troels

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 22:19

On Mon, 02 Apr 2007 22:52:33 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
>rundt på taget en 2-3 gange. Den tilhørende trailer med en stor
>blandemaskine på stod pænt i højre vognbane. Bilen inde i

Jeg har været på arbejde hele ugen,og kørt over 4000 km., og har ikke
oplevet det halve af, hvad du har.

Bare et enkelt uheld oppe ved Kungsbacka, og så den der Porsche på
steroider.

Det er fandme underligt. Nogen gange kan man køre i ugevis uden at
opleve noget som helst, og andre gange vader man i oplevelser af både
positiv og negativ karakter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bruno

Dato : 02-04-07 23:57

Folmer Rasmussen wrote:

> Det er fandme underligt. Nogen gange kan man køre i ugevis uden at
> opleve noget som helst, og andre gange vader man i oplevelser af både
> positiv og negativ karakter.

Samme her.

Forlod min pind i her i eftermiddag for at hente mig en is og fik så
lejlighed til, at se nærmere på en Ferrari 599 GTB* som en tysk turist
havde parkeret ved Gl Torv. Ret skuffende at bil til ca. 2,5 mill +
afgift mest af alt ligner noget plastik legetøj, de nye supersportsvogne
mangler altså noget i forhold til McLaren F1, Ferrrari F40 og den slags.

Mvh
Bruno

*599 GTB har samme V12 som Enzo'en og er marginalt langsommere.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-04-07 00:13

> *599 GTB har samme V12 som Enzo'en og er marginalt langsommere.

Ja, og den er en æske at køre i, siger dem der ved noget om det... Den er
samlet.. Well... Ret lemfældigt, så der er meget i kabinen der rasler og
knirker.

Eneste + ved den skulle være at den trods raslen og knirken faktisk ER en
GT-bil (Grand Tourer), i modsætning til Enzoen som smadrer din krop efter et
par hundrede km.. :)

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 05:20

Folmer Rasmussen skriver:

> Det er fandme underligt. Nogen gange kan man køre i ugevis uden at
> opleve noget som helst, og andre gange vader man i oplevelser af både
> positiv og negativ karakter.

Du plejer da ellers at opleve lidt af hvert......