Leje af autocamper eller lign...
Fra : KiM

Dato : 02-04-07 17:38

Hej

Hvor lejer man en god større komfortabel bil (gerne en autocamper) til en
fornuftig pris ? Helst på sjælland.

Den skal ned til sydtyskland i en uges tid. De priser man umiddelbart finder
på nettet er rimeligt dyre. Eks. 5-6000 kr. plus 2 kr. pr. km. som
overstiger 2000. Vi skal 3 voksne afsted og skal sidde godt turen er vel
på ca. 3000km plus/minus.

PS
Uden for højsæson - sidst i maj.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 19:17

"KiM" <no@nothere.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> finder på nettet er rimeligt dyre. Eks. 5-6000 kr. plus 2 kr. pr. km. som
> overstiger 2000. Vi skal 3 voksne afsted og skal sidde godt turen er

Hej,

Hvis det kan lade sig gøre, så lej den i Tyskland. Det er langt langt
billigere.

/HB

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 02-04-07 20:38

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Hej,
>
> Hvis det kan lade sig gøre, så lej den i Tyskland. Det er langt langt
> billigere.
>
> /HB

hej jeg var afsted for 3 år siden, vi lejede i tyskland og parkered vores
bil på aflåst område
det var super vi gave 20.000 for 4 uger i højsæsonen incl alle de der
specielle pakker(bestik, kopper, toiletpapir gas, 220volt omformer) og så
var det med fri KM

Mvh Søren

Fra : OZ3BTO

Dato : 02-04-07 19:13

"KiM" <no@nothere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på nettet er rimeligt dyre. Eks. 5-6000 kr. plus 2 kr. pr. km. som
> overstiger 2000. Vi skal 3 voksne afsted og skal sidde godt turen er

Det er SVINEDYRT at leje autocamper i DK .. Lej den syd for grænsen det er
næsten halv pris

BEMÆRK Visse autocampere er regget til over 9 personer og kræver buskort

Erik

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 03-04-07 07:35

On 2 Apr., 18:37, "KiM" <n...@nothere.dk> wrote:
> [...]
> på nettet er rimeligt dyre. Eks. 5-6000 kr. plus 2 kr. pr. km. som
> overstiger 2000. Vi skal 3 voksne afsted og skal sidde godt turen er vel

http://www.neergaard.com/

De har også afdelinger lige syd for grænsen.

Mikael