Hvor kan man få lappet sit bildæk - i kbh.
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 15:36

Er lige punkteret, og vil høre om fx. AGL lapper bildæk, nogle der kan
hjælpe..

-TT

Fra : ERLO

Dato : 02-04-07 16:16

"TT" <trp(minus)hajq.kk> wrote:

> Er lige punkteret, og vil høre om fx. AGL lapper bildæk, nogle der kan
> hjælpe..
>
> -TT
Find noget "LAPPESPRAY" på en tank koster ca. 80,- kr.
Pil sømmet eller hvad der er skyld i miseren, ud. Følg brugsanvisningen på
dåsen.
Mvh. ERLO

--
www.støddæmpere.dk
til alle biler haves

Fra : Dak

Dato : 02-04-07 17:16

"TT" <trp(minus)hajq.kk> wrote in message
> Er lige punkteret, og vil høre om fx. AGL lapper bildæk, nogle der kan
> hjælpe..

Jep de lapper uden tidsbestilling. Du kører bare ind når de har åben
http://www.agl.dk/index2.html se under kontakt

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 03-04-07 06:59

On 2 Apr., 17:16, ERLO <l...@get2net.dk> wrote:

> Find noget "LAPPESPRAY" på en tank koster ca. 80,- kr.
> Pil sømmet eller hvad der er skyld i miseren, ud. Følg brugsanvisningen på
> dåsen.
> Mvh. ERLO

Det er da kun noget man bruger som en nødløsning. Samt hvis man hader
sin dækmand.

Mikael

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-04-07 08:28

MikLarsen@gmail.com wrote:

> Det er da kun noget man bruger som en nødløsning. Samt hvis man hader
> sin dækmand.

Eller vil have ham til at hade en.

Ebbe

Fra : ERLO

Dato : 03-04-07 08:46

MikLarsen@gmail.com wrote:

> Det er da kun noget man bruger som en nødløsning. Samt hvis man hader
> sin dækmand.
>
> Mikael

Hvis ikke problemet kan klares med en LAPPESPRAY så er det tvivlsomt om det
kan betale sig at "LAPPE".
En lapning består af: arbejdstid + reparation + afbalancering. ( ca. 300,-
kr.)
Og er dækket så en smule slidt. Så skal der bare nyt på.
--
www.støddæmpere.dk
til alle biler haves

Fra : Tom

Dato : 03-04-07 17:02

"ERLO" <logst@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kr.)
> Og er dækket så en smule slidt. Så skal der bare nyt på.

Sidst jeg punkterede for en 4-5 år siden, da begyndte SDS også at ævle om at
de ikke ville lappe mit dæk osv. Jeg blev p*sse sur og sagde at enten så
lappede de dækket eller også så ville jeg findet et andet sted og de ville
så ikke få en krone.
Så fandt han ellers lappegrejerne frem og fik klistret en lille lap i.
Det er da blevet helt vildt med alle de regler og stramninger.....man har da
i 100 år lappet dæk uden at det har voldet problemer.

Kostede 170 kr incl afballancering

--
Tom

Fra : ERLO

Dato : 04-04-07 08:56

Tom wrote:

> [...]
> Det er da blevet helt vildt med alle de regler og stramninger.....man har
> da i 100 år lappet dæk uden at det har voldet problemer.

Hej
Det der er stridens æble er : Hvor beskadiget er karkassen ? Karkassens
tilstand er med til at dækket overholder sin hastighedsklasse ( mærkningen
på siden af dækket ).
For øvrigt en "værkstedsregning på 170,- kr " hvad tror du ikke den ville
være idag ?
Derimod så er "dæktilbud" næsten til samme priser som for 4 - 5 år siden.
Mvh ERLO
--
www.støddæmpere.dk
til alle biler haves

Fra : TDN

Dato : 04-04-07 21:09

> [...]
> være idag ?
> Derimod så er "dæktilbud" næsten til samme priser som for 4 - 5 år siden.

Jeg gav kr. 255,25 ved SDS her i nyere tid i Århus.

Mvh
Thomas