Mon det var én man kender?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 10:17

Jeg var i går på vej til København fra Göteborg.

Der skete noget meget usædvanligt.

Medel-Svensson plejer nemlig at være helt overordentlig flink til at
overholde fartgrænserne. Hellere tæt på 90 en de 110 som man må køre.

Så kommer den her svenskregistrerede sølvgrå Porsche farende med en
fart der afveg helt ekstraordinært fra den øvrige trafik.

Anslået har der været tale om ikke under 150 km/t.

Jeg kom straks til at tænke på en af vores faste skribenter, der er
flyttet hinsidan. *LOL*

Mogens, har du et vandtæt alibi for i går tidligt på aftenen?

Eller var det dig oppe på højde med Falkenberg?

Hvis det var dig, glemte du at hilse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-04-07 10:22

Folmer Rasmussen skrev:

> Så kommer den her svenskregistrerede sølvgrå Porsche farende med en
> fart der afveg helt ekstraordinært fra den øvrige trafik.

Han linkede i sin tid til en gul Porsche, men dét?...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Leonard

Dato : 02-04-07 10:30

On Mon, 2 Apr 2007 11:22:10 +0200, Hans Paulin (6310) wrote:

> Han linkede i sin tid til en gul Porsche, men dét?...

Men han skifter jo bil oftere end de kan nå at male dem ...

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Mogens

Dato : 03-04-07 04:19

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

150 km/t, LOL.
Men vi så ham godt! - var på sydover. Jeg husker ikke vor hastighed

Præcis :)

> Men han skifter jo bil oftere end de kan nå at male dem ...

Rolig nu

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-04-07 07:59

On Tue, 03 Apr 2007 03:18:35 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse

>150 km/t, LOL.
>Men vi så ham godt! - var på sydover. Jeg husker ikke vor hastighed

>--

Jaja, men du må give mig ret i, at 150 km/t. i Sverige altså stikker i
øjnene, netop fordi de fleste kører markant under de gældende
fartgrænser.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 10:30

<me@privacy.net> wrote:

>Han linkede i sin tid til en gul Porsche, men dét?...

>--

Det var jo lige det jeg ikke var klar over.

Men jeg vil tro at føreren var tilflytter. En rigtig svensker skejer
ikke ud på den måde. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frederik C

Dato : 02-04-07 14:36

> Det var jo lige det jeg ikke var klar over.
>
> Men jeg vil tro at føreren var tilflytter. En rigtig svensker skejer
> [...]

Jo, hvis det er kongefamillien, som for øvrigt er fotograferet i en pæn
sølvgrå 911... :)

Mvh.

Frederik