Hvor sidder stelnummer på patrol fra 93
Fra : no-one

Dato : 02-04-07 09:22

Hejsa

Tja sikke en krakiler der synede min bil her til morgen :(

Nogen der ved hvor stelnummeret skal findes på sådan en nissan patrol
fra '93 ? (Den lange model)

Og så skulle jeg lige op og vise ham at jeg havde fjerne solfilmen fra
sideruderne som den har været synet med 10 gange tidligere....

(Det er en bus, så den synes hvert år)

Jeg skulle i øvrigt også spænde forhjulslejerne, er det bare de 8
unbrakoskruer der skal skrues ud for at komme ind til lejet ?

/HH

Fra : Kent Nielsen

Dato : 02-04-07 09:36

"no-one" <noone@none.none> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Tja sikke en krakiler der synede min bil her til morgen :(
>
> Nogen der ved hvor stelnummeret skal findes på sådan en nissan patrol fra
> '93 ? (Den lange model)

Ja sikke da noget, det er da mærkeligt at han vil se stelnummeret. (NOT!)
Et bud: højre længdedrager fortil

> Og så skulle jeg lige op og vise ham at jeg havde fjerne solfilmen fra
> sideruderne som den har været synet med 10 gange tidligere....

Ok, du har haft den synet 10 gange før hvor de har lavet fejl, og nu er ham
der ikke gentager fejlen en krakiler?

> (Det er en bus, så den synes hvert år)

Kent Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-07 17:29

no-one wrote:
> Hejsa
>
> Tja sikke en krakiler der synede min bil her til morgen :(
>
> Nogen der ved hvor stelnummeret skal findes på sådan en nissan patrol
> fra '93 ? (Den lange model)

Svjh på toppen af vangen foran.Ses gennem motorrummet.

> [...]
>
> Jeg skulle i øvrigt også spænde forhjulslejerne, er det bare de 8
> unbrakoskruer der skal skrues ud for at komme ind til lejet ?

Jep - næsten...

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Morten Calundan

Dato : 02-04-07 19:25

"no-one" <noone@none.none> wrote in message
> Hejsa
>
> Tja sikke en krakiler der synede min bil her til morgen :(
>
> Nogen der ved hvor stelnummeret skal findes på sådan en nissan patrol fra
> '93 ? (Den lange model)
Højre vange foran.

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 02-04-07 19:58

Morten Calundan skrev:
> Højre vange foran.

Foran eller bag ved forhjulet ?

På siden eller toppen af vangen ?

(Jeg tror jeg har 1cm tyk tectyl der skal vaskes af)

/HH

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-04-07 05:58

Hans-Henrik Andresen wrote:

> Foran eller bag ved forhjulet ?

Foran.

> På siden eller toppen af vangen ?

På toppen...

Har du ikke en instruktionsbog?
Der stod det i ved min Patrol...

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 03-04-07 06:38

Morten Fruergaard skrev:

> På toppen...
>
> Har du ikke en instruktionsbog?
> Der stod det i ved min Patrol...

Hej Morten,

Takker, nej, jeg har ikke en instruktionsbog....
Men tilgengæld skal den nu sælges - nysynet, altså bilen.

Ja, den ryger for at give parkeringsplads til en gammel land rover SIIa
fra 69.

(Med varmeapperat installeret som ekstraudstyr)

/HH

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-04-07 08:31

Hans-Henrik Andresen wrote:

> Ja, den ryger for at give parkeringsplads til en gammel land rover
> SIIa fra 69.
>
> (Med varmeapperat installeret som ekstraudstyr)

Varme i en gammel Land Rover? Er det ikke nærmest helligbrøde?

Ebbe

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 03-04-07 16:50

On Tue, 03 Apr 2007 07:37:45 +0200, Hans-Henrik Andresen
<hhandresen@gmail---remove---.com> wrote:

>Ja, den ryger for at give parkeringsplads til en gammel land rover SIIa
>fra 69.

Tillykke, det må være rart at komme over i et anstændigt køretøj

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87