Mormors Opel
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 01-04-07 12:20

Hej.

Min mormor er netop fyldt 92 og har besluttet at sælge sin bil. Hun spurgte
sin værkfører, om han ville fortælle hende, hvad den er værd, fordi hun vil
sælge den til et barnebarn. Værkførerens svar var, at han vil komme ud til
hende på mandag og købe den af hende! Bilen har kun været ejet af min mormor
og kun været på det samme Opel-værksted, så værkføreren kender jo godt bilen
og må åbenbart synes om den, siden hun får sådan et svar.

Nu er mit spørgsmål så, om I vil hjælpe mig med at finde ud af, hvor meget
hendes bil som minimum er værd, så hun ikke bliver snørret alt for meget.

Opel Kadett ECC - benzin
Første indregistrering 22.3.1988
Kørt 120.000 km
Altid stået i garage
1 ejer
Sidst synes 14.3.2006 ved 119.000 km - eneste "reparation" var et nyt
batteri.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 12:47

10k??
måske 15 hvis hun er heldig..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 12:57

"Ida Maria Kiefer" <usenet2006@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Altid stået i garage
> 1 ejer
> Sidst synes 14.3.2006 ved 119.000 km - eneste "reparation" var et nyt

Mellem 5 og 10 tusinde. afhængig af stand.
Jeg har solgt en 91' nysynet, 185000 km med begyndede rust i skærmkanter for
8500,- for et par måneder siden.
Mvh Tommy