Hvad nu?..
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 11:38

Som mange nok har hørt, har Morten Stig Kristensen valgt at sige farvel som
TV2´s mangeårige sportschef.
Nu er det endelig lykkedes, at bringe en del af motorsporten ind i de danske
stuer via danske medier - hvilket TV2 har bidraget meget til i form af DTC
og Le Mans, og i samarbejde med de dygtigste danske kørere.
Man kan kun håbe, at de vælger at holde samme linje som med Morten Stig, som
efter min mening bragte udsendelser præget af høj kvalitet, og bragte seéren
tæt på begivenheden.

/HB

Ps. Det skal lige siges at jeg ingen interesse har eller har noget som helst
med TV2 at gøre.
Bare min personlige mening.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-07 11:50

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse news:460f8b9d$0$4161

> Man kan kun håbe, at de vælger at holde samme linje som med Morten Stig,
> som efter min mening bragte udsendelser præget af høj kvalitet, og bragte
> seéren tæt på begivenheden.

Jeg har hørt at Claus Borre er kandidat til posten ;)).

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 11:57

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har hørt at Claus Borre er kandidat til posten ;)).

Det er ik´engang sjovt )

/HB

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-07 12:05

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse news:460f9005$0$4162

> Det er ik´engang sjovt )

Der er kun 1.april 1. gang om året ;)..

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 12:10

> Der er kun 1.april 1. gang om året ;)..

Ja, men den der var sku skræmmende

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-04-07 13:42

On Sun, 1 Apr 2007 12:38:04 +0200 "HB" <hbsnabela.dk> sent the following
smoke signals:

> [...]

>efter min mening bragte udsendelser præget af høj kvalitet, og bragte seéren

Ha ha ha, den var sgu næsten dagens bedste aprilsnar...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 13:48

On 1 Apr., 14:42, Hr. Jensen <aage...@musikalsk.invalid> wrote:

> Ha ha ha, den var sgu næsten dagens bedste aprilsnar...

Det er et par dage siden Morten Stig Kristensen besluttede at gå sin
vej. Det stod i aviserne 28. marts *S*

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-04-07 14:57

On 1 Apr 2007 05:47:33 -0700 "Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Det er et par dage siden Morten Stig Kristensen besluttede at gå sin
>vej. Det stod i aviserne 28. marts *S*

Ikke det, men det at Morten Stig skulle have haft så stor betydning for
'den høje kvalitet' i programmerne...*LOL*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 15:09

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ikke det, men det at Morten Stig skulle have haft så stor betydning for
> 'den høje kvalitet' i programmerne...*LOL*

Jeg går ud fra at du kun mener det om motorsportsprogrammerne?

At manden godt kan lide motorsport, er vel kun et plus, når du(går jeg ud
fra) og jeg kan lide biler..eller er du mere til skak i tv?
alternativet kunne have været, som for bare 15 år siden, hvor dansk tv
levede i stenalderen ang. motorsport.
Mit indlæg var bare en tanke om at der er sket en del, og det har unægteligt
foregået i Morten Stig´s tid på TV2.
Men det er da ok at være kritisk ang. kvaliteten. Syns bare han formåede at
få kørene med som medkommentatorer - eller var på pletten med interview
inden start og efter mål.

/HB