Nye sommerdæk?
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 01-04-07 07:29

Jeg skal vist snart bruge nye sommerdæk i størrelsen 195/55/15. De skal have
rimelig god kontakt på tør/våd vej, lav støjniveau, og rimelig slidstyrke.
Hvad skal jeg vælge?

Pirelli P6 / Bridgestone Turanza? Andre?

Mvh Michael

Fra : TDN

Dato : 01-04-07 08:11

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:460f518e$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> Hvad skal jeg vælge?
>
> Pirelli P6 / Bridgestone Turanza? Andre?

De er begge gode dæk, jeg købte Bridgestone Turanza men P6 er ligeså god.
Husk at checke priser ved www.daekonline.dk
Her er nogle sommerdæktest:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/37762F85-7161-4980-8BEF-2E2542959809/0/4044.pdf

Eller ADAC hvor den nye 2007 test er kommet på:

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/default.asp?ComponentID=4796&SourcePageID=8762#1

Mvh
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-04-07 08:55

On 1 Apr., 08:28, "Michael Nørgaard Andersen"
<michael.noergaard.ander...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> Hvad skal jeg vælge?
>
> Pirelli P6 / Bridgestone Turanza? Andre?

Bridgestone Turanza ER300 eller Bridgestone Potenza RE720.
Suveræne egenskaber på våde veje.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : HenrikAntonisen@gmai~

Dato : 02-04-07 13:43

On 1 Apr., 09:11, "TDN" <tdn.fjernde...@tele2adsl.dk> wrote:
> [...]
> en meddelelsenews:460f518e$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> De er begge gode dæk, jeg købte Bridgestone Turanza men P6 er ligeså god.

Husk også at tjekke prisen på www.ha-ts.dk, det kan ofte være
billigere end på daekonline nær monteringen regnes med.

Henrik
www.ha-ts

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-07 17:33

HenrikAntonisen@gmail.com wrote:
> Husk også at tjekke prisen på www.ha-ts.dk, det kan ofte være
> billigere end på daekonline nær monteringen regnes med.

Husk også at se på www.4x4butikken.dk hvor mails besvares og dæk leveres
indenfor ca. 2 dage.

Andre der vil være med i rækken?

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Leonard

Dato : 02-04-07 18:17

On Mon, 2 Apr 2007 18:33:20 +0200, Morten Fruergaard wrote:

> Andre der vil være med i rækken?

Næh, mit lager af dæk er så småt at det kan være ligemeget ...

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-07 18:53

Leonard wrote:

> Næh, mit lager af dæk er så småt at det kan være ligemeget ...

LOL

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX