holder til mobiltelefon/pda
Fra : Elmer Fjort

Dato : 31-03-07 22:55

Hej!

Har lige et spørgsmål som nogen måske kna hjælpe med.

For en del år siden, købte jeg en universel holdet til min mobil telefon. En
model som kunne monteres på ventilationsgitrene i bilen. Mellem den plade
som sættes fast på
ventilationgitteret, og holderen til mobilen, er der
et kugleled, så telefon/pda/gps kan drejes frit.
Jeg har ledt højt og lavt, men ikke fundet noget der ligner mere.
Mener at det var os THansen, jeg købte den, og de har ikke noget der ligner
mere.
Nogen som kan hjælpe??

Elmer

Fra : PMH

Dato : 01-04-07 08:31

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har ledt højt og lavt, men ikke fundet noget der ligner mere.
> Mener at det var os THansen, jeg købte den, og de har ikke noget der

Brodit laver alt i holdere til diverse isenkram i bilen.
De er ikke billige, men det er kvalitet.
www.brodit.com

Deres produkter kan købes hos feks. dem her:
http://tele-online.dk/

Den du leder efter hedder nok "proclip", den monteres
i ventilationskanalen, hvorefter tlf. holderen monteres
på proclip'en.

PMH

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-04-07 13:19

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://tele-online.dk/
>
> Den du leder efter hedder nok "proclip", den monteres
> i ventilationskanalen, hvorefter tlf. holderen monteres

Har fundet noget der måske kan bruges.

Så tak for svarene!

Elmer

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 01-04-07 10:34

> Jeg har ledt højt og lavt, men ikke fundet noget der ligner mere.
> Mener at det var os THansen, jeg købte den, og de har ikke noget der
> ligner mere.
> Nogen som kan hjælpe??

Selvom det ikke er helt det samme, så kan jeg foreslå noget i samme dúr.
Jeg har netop været på CeBIT i Hannover, hvor et par piger på en messestand
solgte et produkt der hedder "Nano Pad" (spørg mig ikke hvad det har med en
IT messe at gøre).
Produktet er i alt sin enkelthed en gummimåtte på ca. 12 x 15 cm, som er
meget klistret. Den er ikke smurt ind i lim eller klister, men er angiveligt
dækket med noget nano halløj. Hvad er endnu mere utroligt er, at det faktisk
virker.
Man placerer måtten på instrumentbrættet (altså man ligger den der bare), og
så smider man ellers sin mobiltelefon, nøgler, pda eller andet på den. Og
vupti - det bliver liggende. Også i sving og under kraftig acceleration.
Det ser fuldstændig tosset ud - og lyder lige så, men efter første uge med
den, er jeg bare dybt imponeret.
Ved ikke helt hvor praktisk det er i forhold til en PDA, men jeg synes det
er lækkert at min telefon ikke ligger og rasler rundt, når jeg har den på
håndfri sæt. Jeg kører (temmelig) frisk til, og har endnu ikke oplevet at
telefonen røg af.
Der er lidt mere (på tysk) på www.nano-pad.com

/Kasper Hansen