Artikel om Chrysler 300C Touring i Berling~
Fra : Lars Ehlers

Dato : 30-03-07 06:54

Nu da Henrik fik gjort mig opmærksom på det meget nære slægtskab
mellem Chrysler 300C Touring (sælges kun i Europa) og min nye Dodge
Magnum R/T, så søgte jeg lidt på nettet. Det viser sig, at Berlingske
har bragt en artikel om Chrysleren i 2005, her er et par citater:

"Kul på. Chrysler 300 C Touring er umulig at overse. Mage til
storbrovtende kloning mellem panserkøretøj, limousine og rustvogn har
vi aldrig set. Ikke just politisk korrekt, men umuligt at stå for."

"Det bedste er lyden. Ingen kan som amerikanerne få motor og
udstødning til at blævre som en krydsning mellem en fiskekutter og en
brunstig grizzly-bjørn. Kun under acceleration hører man, at
Hemi-maskinen har samme slagvolume som fem Skoda Fabiaer."

Her er så problemet. Jeg ville gerne læse hele artiklen, men jeg er
(af gode grunde) ikke abonnent på Berlingske. Så jeg prøvede at købe
adgang i 24 timer for 13 kr., men min amerikanske IP adresse var ikke
specielt velset. Så hvis der er en venlig sjæl, der har abonnement på
Berlingske, og gider at lave en "cut and paste" af artiklen, så vil
jeg være meget taknemmelig. Bare søg på ordet "hemi" på Berlingskes
forside, artiklen hedder Panservognen. Smid en email på
lars@FJERNDETTEehlers.us hvis du kan hjælpe. Eller send det her i
gruppen.

--
Lars Ehlers

Fra : Henrik

Dato : 30-03-07 10:21

"Lars Ehlers" < skrev i en meddelelse

Hej Lars

Skriv lige overskriften og datoen fra artiklen - det letter søgningen

Henrik

Fra : Lars Ehlers

Dato : 30-03-07 20:18

On Fri, 30 Mar 2007 11:20:42 +0200, "Henrik"
<hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

>Hej Lars
>
>Skriv lige overskriften og datoen fra artiklen - det letter søgningen
>
>Henrik

Hej Henrik,

Panservognen
31. juli 2005

Har forøvrigt lige prøvet at betale for adgang til Berlingske igen,
denne gang fra arbejde. Samme resultat

--
Lars Ehlers

Fra : Henrik

Dato : 30-03-07 10:27

Hej igen

Jeg fandt dog denne artikkel (fra 2006), men den handler mere om SRT-8
modellen (6,1 liters modellen)
http://www.berlingske.bilzonen.dk/11390.aspx

Henrik

Fra : TDN

Dato : 30-03-07 14:27

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Der er også en test i bilmagasinet:

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=731

Mvh
Thomas

Fra : Kim

Dato : 31-03-07 09:20

Lars Ehlers wrote:

Smid en email på
> lars@FJERNDETTEehlers.us hvis du kan hjælpe. Eller send det her i
> gruppen.

Email er sendt!

Mvh Kim

Fra : Lars Ehlers

Dato : 09-04-07 05:37

On Sat, 31 Mar 2007 10:20:02 +0200, "Kim" <kb_nyhedsgrupper@mail.dk>
wrote:

>Email er sendt!

Hej Kim,

Tusind tak for at du gad sende artiklen til mig, men desværre så fik
jeg den aldrig (takket være Speednames email forwarding rod). Hvis du
kan, gider du sende den til larsehlersFJERNDETTE@yahoo.com ?

P.f.t,

--
Lars Ehlers