Suzuki Grand Vitara 2.o SE VAN + Navigatio~
Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 29-03-07 18:26

Hej Alle !

Har lige bestilt en Grand Vitara 2.0 SE med alt i udstyr incl.
automatgear. Tænker nu på at udvide det med originalt integreret
navigtions udstyr - det er lidt pebret i pris for den optimale
løsning, hvor radiodelen blever fjernet og en ny skærm bliver sat ind
med radio/CD/DVD + navigation alt ratbetjnt. Men de har en billigere
løsning der sidder ovenpå instumentbrædtet - dog uden radio/cd/dvd,
men den ser også fiks ud ( til 1/3 pris) - er der nogen her i
forrummet, der kender og har prøvet nogen af omtalte løseninger ?
den dyre løsning
http://www.suzuki.dk/default.asp?PageUID=99C1F740-79C4-4106-83B7-65A0660639A3

den billigere løsning
http://www.suzuki.dk/default.asp?PageUID=01E6BACC-4FBD-452D-BF7D-41B1C1C66210

Får bilen cirka om 3 uger (pga. automatgearvalget)
Mogens

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-03-07 13:54

<mogens.amd64@gmail.com> wrote in message
> [...]
> men den ser også fiks ud ( til 1/3 pris) - er der nogen her i
> forrummet, der kender og har prøvet nogen af omtalte løseninger ?

Hvordan betjenes den billige, og har du prøvet den dyre - mange indbyggede
er ikke særligt brugervenlige sammenlignet fx med en nuvi ... men de ser
smartere ud

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 30-03-07 15:51

On Fri, 30 Mar 2007 14:53:51 +0200, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Hvordan betjenes den billige, og har du prøvet den dyre - mange indbyggede
>er ikke særligt brugervenlige sammenlignet fx med en nuvi ... men de ser
>smartere ud

Har ikke prøvet nogen af dem - jeg spørger for at høre om, der er
nogen, der har erfaring med de 2 løsninger. Men her i Weekenden har
min forhandler lovet mig en prøvertur i hans demovogn, hvor han har
den billige løsning monteret, så da kan jeg få en ide´om det.

Mogens