Ford med bremse & blinklysproblemer
Fra : Monsieur

Dato : 29-03-07 13:17

Er der en eller anden venlig sjæl herinde der har oplevet følgende og
som ved hvad det er :

Har lys bag på men blinklys er holdt op med at virke i de bagerste
lygter, dog ikke hvis jeg slukker for lyset så virker det fint, men
træder jeg så på bremsen så er fanden løs i laksegade, og så virker de
igen ikke. Har samtidig bemærket at der kommer lys i kontrollampen for
tågelyset ved blink uden lys blinker den også, og ved tændt lys er er
konstant lys i den kontrollampe.

Hvad er der galt og er det dyrt at lave ?

Jens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-03-07 13:41

"Monsieur" <Dunkscafe@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Skal vi til at gætte?
Hmmmm:
1) Det er en Ford
2) Der er galt med baglygterne.

Hmmmmm.
Stelforbindelse!
Eller dårlig kontakt i stikforbindelsen.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Monsieur

Dato : 03-04-07 09:27

On 29 Mar., 14:40, "Uffe Bærentsen" <leitiFJER...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hmmmmm.
> Stelforbindelse!
> Eller dårlig kontakt i stikforbindelsen.

Hej Uffe

Vil straks kigge forbindelserne efter har sjovt nok lige skiftet pærer
fornylig i baglygterne, måske ligger hunden begravet her....

Jens