Kan man så "falske bolte" til ekstra bolth~
Fra : Brian

Dato : 28-03-07 17:27

Hejsa,

Jeg har nogle fælge så er multihuls, men synes det ser tosset ud. Det ville
hjælpe med nogle falske bolte i de sidste 4 huller. Fås det?

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 20:50

> Jeg har nogle fælge så er multihuls, men synes det ser tosset ud. Det
> ville hjælpe med nogle falske bolte i de sidste 4 huller. Fås det?

Jeg tror nu også det ville se ret mærkeligt ud med 8 bolte i f.eks. en Golf
2'er...

Troels

Fra : Mr J..

Dato : 29-03-07 08:39

Jeg har nogle fælge så er multihuls, men synes det ser tosset ud. Det ville
> hjælpe med nogle falske bolte i de sidste 4 huller. Fås det?

er det ikke bare at købe et sæt alm, skære dem over, og så lime dem fast??

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-03-07 12:39

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nogle fælge så er multihuls, men synes det ser tosset ud. Det
> ville
>
> er det ikke bare at købe et sæt alm, skære dem over, og så lime dem fast??

Lime?
På en fælg?

Fortæl mig hvor du agter at køre,
så jeg kan komme i sikkerhed for flyvende genstande,
der ikke er limet godt nok fast.

Sorry, men jeg har mit helbred for kært til den slags satsninger.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-07 19:36

> [...]
> der ikke er limet godt nok fast.
>
> Sorry, men jeg har mit helbred for kært til den slags satsninger.

fylde hullet med rudelim, og så "skrue" bolten i, den ryger sq aldrig ud..

Mvh
Morten