Goodyear Runonflat?
Fra : Henning

Dato : 28-03-07 13:46

Er der erfaringer med Goodyears punkterfrie dæk Runonflat? Evt.
henvisning til tests o.a. Priser? Jeg har ikke umiddelbart kunnet
finde en dansk forhandler?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 28-03-07 14:18

Henning skrev:
> Er der erfaringer med Goodyears punkterfrie dæk Runonflat? Evt.
> henvisning til tests o.a. Priser? Jeg har ikke umiddelbart kunnet
> finde en dansk forhandler?

Top gear er ikke særligt begejstret over dem, sagt på jysk.
Prøv at søg tilbage i gruppen (evt på google) det har været oppe før.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Henning

Dato : 28-03-07 20:04

On Wed, 28 Mar 2007 15:17:38 +0200, Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk>
wrote:

>Top gear er ikke særligt begejstret over dem, sagt på jysk.
>Prøv at søg tilbage i gruppen (evt på google) det har været oppe før.

http://groups.google.dk/groups/search?q=runonflat+goodyear&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
- ikke eet eneste tidligere hit på en dansk gruppe

Fra : Mikkel Lund

Dato : 28-03-07 20:50

Henning skrev:

> http://groups.google.dk/groups/search?q=runonflat+goodyear&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
> - ikke eet eneste tidligere hit på en dansk gruppe

goodyear run flat group:dk.*
http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=goodyear+run+flat+group%3Adk.*&qt_s=S%C3%B8g

daekonline.dk har dem måske stadig

--