Så er der arbejde til en pladsesmed med En~
Fra : Søren Blom

Dato : 28-03-07 02:18

ja, så skete det igen, se http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 28-03-07 08:07

Søren Blom skrev:
> ja, så skete det igen, se http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms

Fyren der ejer enzoen:
http://www.youtube.com/watch?v=zGOpv4o8ivs&NR

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-07 09:18

> ja, så skete det igen, se http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms

Mon der findes mange pladesmede med den bil som speciale?

Synd at sådan noget sker, men jeg tror på følgende:
If you can't afford to loose, don't play!

Det er trods alt kun en bil.

<dukkermigforaltmuligtkasteskyts.avi>

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : ThomasT

Dato : 28-03-07 09:26

Det var ikke engang hans egen. Det skulle reklamere for en ny bil-
film, hvor kendte skuespillere skulle køre i hurtige biler (åbenbart
lidt for hurtige

Der er et klip på www.cnn.com , hvor de taler med ejeren, stakkels
mand. Hans siger: "..at det er lidt ærgerligt, for han kunne li'
bilen, men det er jo kun en bil".

ThomasT

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-07 11:32

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er et klip på www.cnn.com , hvor de taler med ejeren, stakkels
> mand. Hans siger: "..at det er lidt ærgerligt, for han kunne li'

og så kan det være jeg er fuld af fordomme.
Men ejeren lignede ikke en der kørte Enzo.
Måske Christiania-cykel, men ikke meget mere

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mr J..

Dato : 28-03-07 12:15

> og så kan det være jeg er fuld af fordomme.
> Men ejeren lignede ikke en der kørte Enzo.
> Måske Christiania-cykel, men ikke meget mere

tjaa se på Jamiroquai han ligner jo heller ikke en der har fuld hus af
superbiler...

Mvh
Morten

Fra : Søren Blom

Dato : 29-03-07 00:11

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev

> og så kan det være jeg er fuld af fordomme.
> Men ejeren lignede ikke en der kørte Enzo.
> Måske Christiania-cykel, men ikke meget mere

Ja, du må da vist have nogen fordomme

Hvordan ser en Enzo køre ud?
Personligt tvivler jeg på at jeg ligner en som køre Audi A8, ligner vist
mere end der køre Fiat Panda

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-03-07 09:48

> [...]
>
> Hvordan ser en Enzo køre ud?
> Personligt tvivler jeg på at jeg ligner en som køre Audi A8, ligner vist

Altså lidt 'panda-ulden' i kanterne?

Men hvis du selv siger at du ikke ligner en A8 kører,
så er det vist ikke kun mig der har fordomme.

At den slags tit er forkerte, er en helt anden snak

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 29-03-07 20:11

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så er det vist ikke kun mig der har fordomme.
>
> At den slags tit er forkerte, er en helt anden snak

hmmm, min direktør kører også A8..........

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-03-07 21:19

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> hmmm, min direktør kører også A8..........

Så kommer det spændende.
Hvad ligner han så, en A8 kører, eller en 2CV kører?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Søren Blom

Dato : 29-03-07 21:31

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev

> Men hvis du selv siger at du ikke ligner en A8 kører,
> så er det vist ikke kun mig der har fordomme.
>
> At den slags tit er forkerte, er en helt anden snak

Nej, jeg vil ikke kalde det fordomme, men mere hvilket billede man har i sit
hoved, af hvem som køre hvad.