Bakken åbner torsdag den 29. marts
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-07 15:13

Hej allesammen - så er det tid til min traditionelle forårsadvarsel til jer
bilister:

Bakken åbner torsdag den 29.03.2007, til orientering for de af der
bor/arbejder/befinder jer på/i/ved Nørrebrogade.
Nørrebrogade spærres typisk af ved 16-17-tiden nede ved krydset ved
Hyltebro, og op til Nørrebros Runddel.
Starten går kl. 1900, og turen går derpå op ad Lygten og ud ad Tagensvej mod
Tuborgvej, indtil Strandvejen rammes.
Så går turen op ad Strandvejen indtil Dyrehavevej i Klampenborg, hvor der
drejes af ned til Dyrehavsbakken.
Evt. ruteændringer annonceres her i gruppen i løbet af i morgen - men der
skulle ikke umiddelbart være nogle.
Og hvis vejret bliver godt, kan I godt regne med at også sidegaderne til
Nørrebrogade bliver taget i brug som midlertidig mc-parkering, indtil vi
kommer afsted.

Så er I advaret.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - under opbygning.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 27-03-07 15:39

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> writes:

> [...]
> bor/arbejder/befinder jer på/i/ved Nørrebrogade.
> Nørrebrogade spærres typisk af ved 16-17-tiden nede ved krydset ved

Øh, jeg ville sige "oppe ved" og "ned til", dels fordi Hyltebro er den
nordlige ende, dels fordi de holder med forhjulet mod Hyltebro.

God tur!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-07 15:50

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in message

> Øh, jeg ville sige "oppe ved" og "ned til", dels fordi Hyltebro er den
> nordlige ende, dels fordi de holder med forhjulet mod Hyltebro.
>
> God tur!
>
> --
> O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45)
35327918
> ~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45)
35327907

Æeh..ja, det kan du da have ret i. Forkert formulering herfra, takker for
rettelsen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 18:02

On Tue, 27 Mar 2007 16:12:46 +0200, "Aragorn Elessar"
<AragornDK@gmail.com> wrote:

> [...]
>Og hvis vejret bliver godt, kan I godt regne med at også sidegaderne til
>Nørrebrogade bliver taget i brug som midlertidig mc-parkering, indtil vi

He, spændende optrin når der samtidig demonstreres for Ungdomshuset...

Fra : tp

Dato : 27-03-07 18:08

> He, spændende optrin når der samtidig demonstreres for Ungdomshuset...

hmm, er det et fact? og er det helt derude eller? vil sgu nødigt se
brosten og affaldscontainere flyve omkring mig og min cykel :-/

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 19:36

On Tue, 27 Mar 2007 19:07:37 +0200, "tp" <skodskod@yahoo.com> wrote:

>hmm, er det et fact? og er det helt derude eller? vil sgu nødigt se
>brosten og affaldscontainere flyve omkring mig og min cykel :-/

Heldigvis ikke en fact, jeg tror heller ikke teenagerne turde begynde
på noget.
Helt derude? De gange jeg har set paraden har den strukket sig hele
vejen fra før Assistentskirkegården til op mod Nørrebro Station. Og
Jagtvej ligger lige i midten

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-03-07 19:43

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message

> hmm, er det et fact? og er det helt derude eller? vil sgu nødigt se
> brosten og affaldscontainere flyve omkring mig og min cykel :-/

Torsdag den 29.03.07 kl. 1700 udgår der en demonstration fra Blågårds Plads
til Københavns Rådhus, men dette *skulle* ikke komme til at berøre
Bakkeåbningen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-03-07 19:53

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og hvis vejret bliver godt, kan I godt regne med at også sidegaderne til
> Nørrebrogade bliver taget i brug som midlertidig mc-parkering, indtil vi

Rettelse herfra: med det vejr, de lover, kommer køen til at gå fra Lygten og
langt tilbage på den anden side af Jagtvej.
Og det er - heller ikke i år - kun folk, der bor lige omkring området, der
bliver forsinkede af optoget; da optoget sikkert vil være op mod 1 time om
at passere ethvert givet sted på ruten vil al tværgående trafik være
blokeret i den periode !

Men jeg skal nok tænke på jer - hvis jeg får tid midt i turen

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 27-03-07 20:13

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> writes:

> [...]
> bliver forsinkede af optoget; da optoget sikkert vil være op mod 1 time om
> at passere ethvert givet sted på ruten vil al tværgående trafik være

Hehe, ja jeg har en gang (på cykel) begået den fejl at køre hele vejen
langs højre side af opstillingen op til Nørrebro station, med den plan
at dreje til venstre ad Nordre Fasanvej. To problemer: Der var reelt
ikke plads til at køre for folk på cykelstien, og optoget satte i gang
inden jeg var kommet helt frem. Der var ikke andet for end at vente på
at de sidste var kørt.