1 stk. lækkert vogntøj observeret.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-03-07 20:24

Hej

Så en der var ude og lufte noget vogntøj i går.
Det var en af denne slags:

http://www.allsportauto.com/english/ferrari-355-f1-berlinetta.php

Damn den så fræk ud
og så lyden, det var jo ren englelyd.

Godt jeg ikke skal have sådan en NOT

Drømmene kan jeg jo altid beholde

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Dak

Dato : 26-03-07 21:40

> Damn den så fræk ud>

generelt så synes jeg ikke om vogne med de lygter som skal vippes op her i
DK. Da de højst sansynsligt skal være oppe hele tiden så forsvinder lidt af
charmen.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-03-07 21:44

> generelt så synes jeg ikke om vogne med de lygter som skal vippes op her i
> DK. Da de højst sansynsligt skal være oppe hele tiden så forsvinder lidt
> af charmen.

Ja og brændstoføkonomien.

Men wha, piger er VILDE med klaplygter. (Eneste grund til at en slut-80'er,
start-'90'er 323F kan være fræk i deres øjne)

Troels

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 26-03-07 23:15

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så en der var ude og lufte noget vogntøj i går.
> [...]

Er ikke sikker på det lige var den, men så også en i 2750 Ballerup forleden
med sådanne klistermærke nummerplader. Ikke en man havde lyst til at køre om
kap med

Bjarne

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 27-03-07 04:34

Bjarne Rosenkrands skrev:
> [...]
> med sådanne klistermærke nummerplader. Ikke en man havde lyst til at køre om

Carsten Ree ligger og tøffer rundt i en grå 355 (den Clarkson hader)
med klisterplader, måske var det ham?
Kai

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-03-07 10:07

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Carsten Ree ligger og tøffer rundt i en grå 355 (den Clarkson hader) med
> klisterplader, måske var det ham?

Den jeg så var Ferrari rød

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 27-03-07 15:06

> Den jeg så var Ferrari rød

Ja det var den jeg så også

Bjarne

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-03-07 10:06

"Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er ikke sikker på det lige var den, men så også en i 2750 Ballerup
> forleden med sådanne klistermærke nummerplader. Ikke en man havde lyst til

Ikke klister nummerplader på den jeg så, men prøveplader.

Den låd bare så <drømmerstadigvidere.avi>

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-03-07 22:09

Uffe Bærentsen skrev:
> "Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke klister nummerplader på den jeg så, men prøveplader.
>
> Den låd bare så <drømmerstadigvidere.avi>

Der holder en splinter ny i Lystrup (Århus) når jeg kører hjem. Den er
på danske numre. Den holder ved siden af en ny a4 cabriolet, en Range
Rover og til tider en a6.

Mon man skulle søge job der.

Mvh

Kasper

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-03-07 04:42

Følgende er skrevet af Kasper Christensen:

> [...]
> danske numre. Den holder ved siden af en ny a4 cabriolet, en Range Rover og

Dårlig ide, de bruger hele overskudet på biler, i stedet for løn
Kai

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-07 09:14

> Dårlig ide, de bruger hele overskudet på biler, i stedet for løn
> Kai

og så fløj tanken lige gennem hovedet.

'Sagt af en medarbejder'

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-03-07 14:50

Uffe Bærentsen udtrykte præcist:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> og så fløj tanken lige gennem hovedet.
>
> 'Sagt af en medarbejder'

Min chef køber altid brugt bil, han er ikke ligefrem status-jager
(Volvo gennem 25år).
Kai

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-04-07 07:36

Uffe Bærentsen skrev:
> Ikke klister nummerplader på den jeg så, men prøveplader.
> Den låd bare så <drømmerstadigvidere.avi>

Troede ellers det var den jeg så på danske plader i forrige uge.

Ved så ikke om det er de der særlige plader den havde på.

--
MVH Finn
Venner er sådan nogen der kommer og banker på døren kl lort