Aflevering af pakke i Frankfurt
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-03-07 13:10

Jeg skal have afleveret et par pakker på en adresse i Tyskland. Ringede til
dhl for at høre prisen .... over 6.000 kr. !! De må da have spist noget ...

Der er vel ikke nogen her der skal forbi :) - alternativt kender adressen på
en rimligere måde at sende 60 kg til Frankfurt am Main?

Ellers må man jo starte bilen og køre til Flensburg og sende derfra :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten H

Dato : 26-03-07 13:29

ring til en fragtmand

Fra : CBA

Dato : 26-03-07 14:09

> Der er vel ikke nogen her der skal forbi :) - alternativt kender adressen
> på
> en rimligere måde at sende 60 kg til Frankfurt am Main?

Ring til ITS i Kolding og spørg om de vil tage pakkerne med på en bil der
skal den vej alligevel......

Med venlig hilsen
Best regards
C.B.Andersen
"Plus Esse Quam Simultatur - "mere at være end at synes"

Fra : Dak

Dato : 26-03-07 16:09

> Der er vel ikke nogen her der skal forbi :) - alternativt kender adressen
> på en rimligere måde at sende 60 kg til Frankfurt am Main?

Tjaa min Ford sierra kan vel gøre det for 4.500kr.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-03-07 18:28

Dak wrote:

> Tjaa min Ford sierra kan vel gøre det for 4.500kr.

Jeg ville kunne gøre turen frem og tilbage på langt under en tankfuld ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Dak

Dato : 26-03-07 20:06

> Jeg ville kunne gøre turen frem og tilbage på langt under en tankfuld ;)

okay, skulle nok have formuleret det anderledes. JEG kan gøre det for
4500kr. Skal jo lige kunne overnatte og have noget at spise.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-03-07 20:26

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> okay, skulle nok have formuleret det anderledes. JEG kan gøre det for
> 4500kr. Skal jo lige kunne overnatte og have noget at spise.

Overnatning er udelukket.
Resturant 'Den Gylden Måge' forefindes også i det tyske.

Nej, jeg skal ikke afsted

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Søren Blom

Dato : 26-03-07 21:49

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev

> Jeg ville kunne gøre turen frem og tilbage på langt under en tankfuld ;)

Hvornår skal din pakke derned. jeg køre tirsdag den 11. April fra Århus til
Frankfurt og retur om fredagen, din pakke kan godt komme med der og hjem
igen hvis det er, hvis det kan vente til den tid og hvad er det du skal have
fragtet? Pakken skal kunne være i baggederummet på en Audi A8

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-07 11:31

Søren Blom wrote:
> [...]

> med der og hjem igen hvis det er, hvis det kan vente til den tid og
> hvad er det du skal have fragtet? Pakken skal kunne være i

Det er en 42 tommer plasma med tilhørende fod og højttalere, 3 pakker i alt.
Den store pakke kan lige ligge i bagagerummet på en Golf III - når bagsædet
er lagt ned, såhh så´en en Audi A8 er nok for lille :)

Jeg regner nu med at have fundet en løsning forinden - men just in case -
hvor starter du fra?

Den skal afleveres i 63755 Alzenau, Industriegebiet Süd D 10

--
Per, Esbjerg

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 11:46

On Tue, 27 Mar 2007 12:31:11 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]
>hvor starter du fra?
>
>Den skal afleveres i 63755 Alzenau, Industriegebiet Süd D 10
Auch, auch . Det er den skærm, du har omtalt i en anden gruppe?
Overvej lige inden - hvem hænger på regningen, hvis der sker skade
undervejs? Hvem hænger på problemet, når de ikke vil modtage skærmen?
Hvem hænger på problemet, hvis overhovedet noget som helst ikke går
100% som planlagt? Bare den detalje, at ovennævnte butik sikkert kun
har åbent mellem 8 og 16?

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-07 12:30

> [...]
> hvor starter du fra?
>
> Den skal afleveres i 63755 Alzenau, Industriegebiet Süd D 10

ok, jeg kender ikke lige adressen, men er sikkert til at finde. Derimod er
jeg ikke overbevist om din skærm kan være i min bil (i hvert fald ikke i
denne) og så skal jeg have baggade med også, så jeg må nok trække mit tilbud
tilbage.
Er der ikke noget med at Plasma skærme ikke må lægge ned, uanset om de er i
stykker heller ej?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-07 13:47

Søren Blom wrote:

> Er der ikke noget med at Plasma skærme ikke må lægge ned, uanset om
> de er i stykker heller ej?

Jo, det stod uden på pakken, at sådan var det.

Den jeg har købt i stedet var dog ikke forsynet med en sådan påskrift.

--
Per, Esbjerg

Fra : Q

Dato : 27-03-07 23:21

> [...]

> en rimligere måde at sende 60 kg til Frankfurt am Main?
>
> Ellers må man jo starte bilen og køre til Flensburg og sende derfra :)

Ring til Freja i Skive og bed om en pris på at få sendt en palle til
Frankfurt ( hav postnummeret klar ).. Strop skærmen (?) på en palle så den
står op og sæt dig til at vente på den flinke fragtmand der kommer og smider
din palle på en bil...

Jeg fik sendt noget lignende ( en mixerpult ) til London for nogen tid
siden, og kom af med 1400,- + moms..

/peter, voidaudio.dk